Gå til innhold

Naboens hunder står ute i hundegård og bjeffer konstant.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!

Jeg vil bare først og fremst gjøre det klart at jeg liker hunder. Jeg hadde hund i mange år før jeg møtte samboeren min, og jeg er vokst opp med husdyr.

Men dette her synes jeg begynner å gå litt over streken. For et år siden så flyttet jeg og min samboer inn i et borettslag. Det er et familievennlig strøk som ellers er ganske rolig, bortsett fra hundene til ene naboen her som bor rett ved siden av oss. Naboen har en hundegård på ca 10 kvm hvor begge hundene deres står så og si hele døgnet rundt. Hundene bjeffer og uler i flere timer, før de blir tatt inn i noen timer og satt ut igjen, og det er samme spetakkelet. Klokken er nå 21:22 mens jeg skriver dette, og de har stått ute siden klokken 15:00 i dag og bjeffet nærmest konstant. Noen intervaller med pause på kanskje fem minutter før det starter igjen…

Jeg synes dette begynner å bli ganske irriterende, om jeg får være ærlig. Er det noe som kan gjøres? Det kan da ikke være bra for hundene å stå ute i så mange timer, uten noe type stimuli heller?

Anonymkode: 039c7...21e

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta opptak, og så spiller du det på full blæst hele natta

Anonymkode: e871d...fad

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Ta opptak, og så spiller du det på full blæst hele natta

Anonymkode: e871d...fad

Haha ja jo, kanskje det er dét som må til for å få slutt på det. Tror jeg har for dårlig samvittighet for det, gitt 😅

Skal sies at det er flere i nabolaget gjennom årene som har sagt ifra til dem, uten at det har skjedd noe. Politiet var på døren der for to år tilbake, nettopp på grunn av at hundene sto ute og bjeffet nesten hele dagen.

ts

Anonymkode: 039c7...21e

Skrevet

Ring mattilsynet, det er de som har med dyrehold. Man kan også klage til kommunen man bor i, da dette er utenfor normalt støy. 

Anonymkode: bd9ac...e05

• Liker 4
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...