AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #1 Skrevet 21. november 2023 Nå er jeg litt usikker, er dette blitt ett FWB forhold? Ikke date? Jeg kom i kontakt med en kjekk fyr. Vi skrev masse sammen, ingenting relatert til sex. Vi var på noen date, hadde det hyggelig, pratet masse. Så hadde vi sex. Og etter sex så handler alt om sex. 80% av samtalene våre handler om sex nå. Han er veldig på. Vi sender sikkert minst 50 meldinger og/eller snapper daglig. Og selv om noe er koselig, og hyggelig, hører hvordan dagene til hverandre er osv. Så er det meste relatert til sex. Det er at han gleder meg til å se meg igjen. Gleder meg til ta på brystene mine. Sier flere ganger daglig at han skulle ønske at vi var nakne sammen nå. Daglig får jeg meldinger at han tenker på den sexy kroppen min. At han tenker på sist vi var sammen. Osv. Dere skjønner greia. Får meldinger at jeg gjør han kåt hver dag. Vi hadde en seanse hvor vi sendte litt bilder og sex meldinger. Etter det får jeg også bilder og videoer flere ganger ukentlig. Spørsmål hva jeg liker angående sex, hvilke fantasier jeg har, og lignende spørmål daglig. Han sender tiktok video som er relatert til sex, meme.. Ja... Jeg blir litt mettet av all sex prat jeg. Jeg spurte hva han så etter. Og svaret var noen å være lykkelig med. Men, er dette vanlig? Jeg blir litt matt. Når vi er sammen har det også blitt til at det er sex. Vi prater jo litt sammen. Men han virker ikke helt interessert i kjedelig prat om hverandre. Samtidig vil han sove sammen. Vi ligger i skje hele natta. Han spør meg hva min favorittrett er, og min ideelle date. Men det har ikke skjedd noe slikt enda da.. Har jeg fått meg en pulevenn? Anonymkode: ebd1e...211 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #2 Skrevet 21. november 2023 Men, du må bare stoppe han å si. "Det ble plutselig så mye sex prat. Og når det blir sånn så føler jeg meg usikker på hva du egentlig vil, itillegg synes jeg det er hyggelig og snakke om andre ting enn bare sex også, og vise at du har interesse for meg som menneske." De tingene du føler og tenker. Du må bare si det.. Det er liksom vår jobb som damer å roe de litt ned. Definitivt bedre å roe noen ned enn å piske noen i fart. 😅 Anonymkode: 4dd3d...99b 5 2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #3 Skrevet 21. november 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Men, du må bare stoppe han å si. "Det ble plutselig så mye sex prat. Og når det blir sånn så føler jeg meg usikker på hva du egentlig vil, itillegg synes jeg det er hyggelig og snakke om andre ting enn bare sex også, og vise at du har interesse for meg som menneske." De tingene du føler og tenker. Du må bare si det.. Det er liksom vår jobb som damer å roe de litt ned. Definitivt bedre å roe noen ned enn å piske noen i fart. 😅 Anonymkode: 4dd3d...99b Godt sagt, takk. Men kan det altså være at denne mannen bare er litt for ivrig? Og kan likevel være interessert i meg, sett et forholdsperspektiv? Og ikke bare FWB? Bare at mannfolk er litt som gulerot dinglende forran de så blir de aå alt for oppslukt o det seksuelle? Anonymkode: ebd1e...211
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #4 Skrevet 21. november 2023 Sånn var jeg og kjæresten i starten også, trenger ikke bety han bare vil ha sex 😊 Anonymkode: 582a7...24a
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #5 Skrevet 21. november 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Godt sagt, takk. Men kan det altså være at denne mannen bare er litt for ivrig? Og kan likevel være interessert i meg, sett et forholdsperspektiv? Og ikke bare FWB? Bare at mannfolk er litt som gulerot dinglende forran de så blir de aå alt for oppslukt o det seksuelle? Anonymkode: ebd1e...211 Du må snakke ned med han. Anonymkode: bb44d...36f 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #6 Skrevet 21. november 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Godt sagt, takk. Men kan det altså være at denne mannen bare er litt for ivrig? Og kan likevel være interessert i meg, sett et forholdsperspektiv? Og ikke bare FWB? Anonymkode: ebd1e...211 Ja, det kan godt det. Anonymkode: 3aacd...71b
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #7 Skrevet 22. november 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Godt sagt, takk. Men kan det altså være at denne mannen bare er litt for ivrig? Og kan likevel være interessert i meg, sett et forholdsperspektiv? Og ikke bare FWB? Bare at mannfolk er litt som gulerot dinglende forran de så blir de aå alt for oppslukt o det seksuelle? Anonymkode: ebd1e...211 Ja😅 De kan så absolutt ha lyst på deg, som et menneske også 🤣🙈 Du,trenger bare å dra de dit. Få de litt ned på bakkeplan, få de koblet på deg og dine følelser. Anonymkode: 4dd3d...99b
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #8 Skrevet 22. november 2023 Syntes han hører forelsket ut jeg. Han er opptatt av hva du liker, vil sove med deg, treffe deg igjen og tenker konstant på deg. Han er bare ærlig om hva han konstant tenker på menn forelskede menn tenker jo slik. En som kun var interessert i sex hadde ikke vært så på med å tenke på deg, han må være forelsket for å tenke så mye på deg og sende så mye meldinger. Ikke kutt ham av for mye, da kan han kjenne seg avvist. Og det å være åpen om fantasier osv i starten er også viktig for å finne ut om dere er kompatible nettopp for et forhold. Jeg ville sagt "jeg liker deg veldig godt og elsker at du tenker på meg så mye som du gjør og vil ha meg hele tiden. Men ut i fra tidligere erfaringer er det viktig at vi blir kjent på andre måter også". ?? Anonymkode: dc544...dba 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #9 Skrevet 22. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Syntes han hører forelsket ut jeg. Han er opptatt av hva du liker, vil sove med deg, treffe deg igjen og tenker konstant på deg. Han er bare ærlig om hva han konstant tenker på menn forelskede menn tenker jo slik. En som kun var interessert i sex hadde ikke vært så på med å tenke på deg, han må være forelsket for å tenke så mye på deg og sende så mye meldinger. Ikke kutt ham av for mye, da kan han kjenne seg avvist. Og det å være åpen om fantasier osv i starten er også viktig for å finne ut om dere er kompatible nettopp for et forhold. Jeg ville sagt "jeg liker deg veldig godt og elsker at du tenker på meg så mye som du gjør og vil ha meg hele tiden. Men ut i fra tidligere erfaringer er det viktig at vi blir kjent på andre måter også". ?? Anonymkode: dc544...dba Enig i den. Hilsen, mann. Anonymkode: adf0a...3a5
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #10 Skrevet 22. november 2023 Opplevd dette selv. Snakket med en fyr i et par uker før vi avtalte date. Var på date, og ved andre date dro jeg hjem til han. Vi endte opp med å ha sex. Tiden etter så hadde vi mye sex og det var enormt mye med sex prat fra han sin side. Etterhvert ble jeg bare brukt for sex… Anonymkode: f0e09...0bc 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #11 Skrevet 22. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Opplevd dette selv. Snakket med en fyr i et par uker før vi avtalte date. Var på date, og ved andre date dro jeg hjem til han. Vi endte opp med å ha sex. Tiden etter så hadde vi mye sex og det var enormt mye med sex prat fra han sin side. Etterhvert ble jeg bare brukt for sex… Anonymkode: f0e09...0bc Hvorfor føler du var kun brukt for sex? Hva annet hadde du ville gjøre ting annerledes? Anonymkode: adf0a...3a5
Gjest Mysticgirl Skrevet 22. november 2023 #12 Skrevet 22. november 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Nå er jeg litt usikker, er dette blitt ett FWB forhold? Ikke date? Jeg kom i kontakt med en kjekk fyr. Vi skrev masse sammen, ingenting relatert til sex. Vi var på noen date, hadde det hyggelig, pratet masse. Så hadde vi sex. Og etter sex så handler alt om sex. 80% av samtalene våre handler om sex nå. Han er veldig på. Vi sender sikkert minst 50 meldinger og/eller snapper daglig. Og selv om noe er koselig, og hyggelig, hører hvordan dagene til hverandre er osv. Så er det meste relatert til sex. Det er at han gleder meg til å se meg igjen. Gleder meg til ta på brystene mine. Sier flere ganger daglig at han skulle ønske at vi var nakne sammen nå. Daglig får jeg meldinger at han tenker på den sexy kroppen min. At han tenker på sist vi var sammen. Osv. Dere skjønner greia. Får meldinger at jeg gjør han kåt hver dag. Vi hadde en seanse hvor vi sendte litt bilder og sex meldinger. Etter det får jeg også bilder og videoer flere ganger ukentlig. Spørsmål hva jeg liker angående sex, hvilke fantasier jeg har, og lignende spørmål daglig. Han sender tiktok video som er relatert til sex, meme.. Ja... Jeg blir litt mettet av all sex prat jeg. Jeg spurte hva han så etter. Og svaret var noen å være lykkelig med. Men, er dette vanlig? Jeg blir litt matt. Når vi er sammen har det også blitt til at det er sex. Vi prater jo litt sammen. Men han virker ikke helt interessert i kjedelig prat om hverandre. Samtidig vil han sove sammen. Vi ligger i skje hele natta. Han spør meg hva min favorittrett er, og min ideelle date. Men det har ikke skjedd noe slikt enda da.. Har jeg fått meg en pulevenn? Anonymkode: ebd1e...211 Han er vel så forelsket og har så lyst på deg at han bare tenker på å ha sex med deg. Sånn er det i begynnelsen av forhold. Man er så betatt og har så lyst hele døgnet på den man er forelsket i
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #13 Skrevet 22. november 2023 Mysticgirl skrev (20 minutter siden): Han er vel så forelsket og har så lyst på deg at han bare tenker på å ha sex med deg. Sånn er det i begynnelsen av forhold. Man er så betatt og har så lyst hele døgnet på den man er forelsket i Det tok meg en god stund å forstå greia der med menn, for min del 😅 Men, alikevel synes jeg det er viktig og få fram at han må snakke til meg på en respektfull måte, og også forstå at på andre siden (fra dating til forhold, fra forhold til ekteskap/samboer ). Ligger den gyldne grønne skogen å venter på rett mann. Men,fram til da kan man ikke bare snakke om sex å bj etc.. Jeg må også føle meg sett og forstått å anerkjennet som et oppvakt menneske 😅. Håper det blir rett framgangs måte, og at man da ikke dytter vekk de mennene med stor sex drift ihvertfall.. For jeg har behov for det! (Ikke meningen og kuppe tråden TS, jeg er bare i litt samme båt. Håper det er greit?☺️) Anonymkode: 4dd3d...99b
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #14 Skrevet 22. november 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men, alikevel synes jeg det er viktig og få fram at han må snakke til meg på en respektfull måte, og også forstå at på andre siden (fra dating til forhold, fra forhold til ekteskap/samboer ). Ligger den gyldne grønne skogen å venter på rett mann Inntil du faktisk treffer rett mann, som bryr seg om akkurat den skogen der, så betyr det jo ingenting hva han "forstår". Ekteskap og samboerskap er vel sjelden en gulrot for noen, sammenlignet med å ha en chill kjæreste, som liker sex. Kjør forventningsavklaring fra første stund, og hvis oppførselen begynner å peke i ny retning, så ta en ny avklaring. Anonymkode: adea8...60a
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #15 Skrevet 22. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Inntil du faktisk treffer rett mann, som bryr seg om akkurat den skogen der, så betyr det jo ingenting hva han "forstår". Ekteskap og samboerskap er vel sjelden en gulrot for noen, sammenlignet med å ha en chill kjæreste, som liker sex. Kjør forventningsavklaring fra første stund, og hvis oppførselen begynner å peke i ny retning, så ta en ny avklaring. Anonymkode: adea8...60a Nei, ekteskap/samboerskap er det han til syvende og sist ønsker. (Det er jeg ikke redd for. ) Det er bare balansen her mellom det seksuelle og alle de andre sidene av meg som også har behov for å bli sett. Siste forhold var med en akademiker. Det var så oppfriskende å snakke å vise alle de andre sidene av meg, men samtidig seksuelt ekstremt forskjellig. (Han har jeg barn med). Nå, bedriftseier med stor seksuell appetitt. (Noe jeg har veldig behov for!) Men, jeg har også behov for å bli anerkjent på andre måter. Også vil jeg vise min seksualitet også, uten at det blir hele fokuset. Den balansen prøver jeg å finne 😅 Men, jeg vet han liker meg. Vi snakker om, mitt firma, hans firma framtid og fortid, barn og følelser. Men, blir innimellom litt "tatt på sengen alikevel". 😇 Anonymkode: 4dd3d...99b
Gjest WhisperingWind Skrevet 22. november 2023 #16 Skrevet 22. november 2023 Altså. Han jeg dater ble litt ivrig i starten etter vi hadde sex. Ble noe dirty talk og bilder i en periode. Men når vi hadde oss så snakket vi om alt annet. Alt fra tull til dypere emner. Må jo være en balanse. Har roet seg litt med sex meldinger, men jeg kan fint plutselig sende han en liten historie mens han er på jobb liksom 😅
Blåtrå Skrevet 22. november 2023 #17 Skrevet 22. november 2023 Si at de har blitt veldig mye sexfokus. Og at det var ikke en fuckfriend du egentlig var ute etter… så om dere vil forskjellige ting, kanskje avslutte? 2
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #18 Skrevet 23. november 2023 Er nå han viser seg fra sin beste side. Så gratulerer. Han har EN ting i hodet. Anonymkode: f1da2...321 1 1
Gjest ufiltrert Skrevet 23. november 2023 #19 Skrevet 23. november 2023 (endret) Fullstendig betatt av deg og konstant bekreftelsessøkende. Som mann vil han at du skal ha like lyst på han som han har på deg. Begjære hverandre, etc. Men her virker det mer som du bare "går med på leken" i håp om at det blir bedre. Endret 23. november 2023 av ufiltrert
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #20 Skrevet 23. november 2023 Uff om han bare viste å du allerede har problem med sex… 😢😫 Anonymkode: adf0a...3a5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå