AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #1 Skrevet 21. november 2023 Etter jeg tok keisersnitt i september har renselsen ikke enda gitt seg. Er nå 11 uker etter fødsel. To ganger har jeg trodd at den er over, men så har jeg plutselig fått kraftige blødninger igjen. Det som kommer ut er ekte blod, altså ikke iblandet slim osv som mensen og den første renselsen. Bindet blir hardt og stivt når det størkner. Har vært hos lege, men de sjekket bare crp og at jeg ikke var anemisk. Er det andre som har opplevd noe lignende? Kan det være at såret mitt driver og revner på innsiden? Anonymkode: 6f102...fa6
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #2 Skrevet 22. november 2023 Jeg holdt på i 8 uker etter keisersnitt, men blødde lite hele veien. Jeg var overrasket over at jeg blødde mer enn 6 uker når de faktisk fjerner mye av blodet under et keisersnitt. Vet ikke om 11 uker er litt lenge, men mer enn 6 uker er i hvert fall normalt. Anonymkode: c532b...105
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #3 Skrevet 22. november 2023 11 uker er litt lenge syns jeg. Særlig med friskt blod. Hvor lenge har siste "oppblomstring" vart? Kan det være at du har begynt å menstruere igjen? Jeg fikk første mens allerede 12 uker etter fødsel. Anonymkode: fe000...e42
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #4 Skrevet 22. november 2023 Ville bestilt time privat til gyn hvis fastlegen ikke hører på deg. Anonymkode: f2eab...c81 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #5 Skrevet 22. november 2023 Det er veldig forskjellig hvor lenge renselsen varer og keisersnitt er ikke nødvendigvis avgjørende for hvor lenge det varer. Var dette første fødsel? Viss ikke, så må du vurdere om det er annerledes enn forrige ganger. Ville bedt om henvisning til gynekolog. Anonymkode: 3ec9c...6f6
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #6 Skrevet 22. november 2023 Slik hadde jeg det også, tror det sluttet på uke 15. Anonymkode: 7a1e3...b8d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå