AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #1 Del Skrevet 21. november 2023 Jeg har lenge siklet etter en bestemt ring til bryllupet og ser nå at den er på salg (25% avslag) frem til søndag. Jeg kommer til å spare 5 000,- hvis jeg kjøper den nå. Den er ikke inne på lager på noen gullfunner i nærheten og det tar 10 dager for å få den inn i butikk (som blir da etter tilbudet), så jeg må bestille den hjem fra nettet. Men mannen stusset litt på dette og hadde sett frem til å se på ringer sammen hos en gullsmed. Dette skjønner jeg og det gjorde egentlig jeg også, men jeg syntes 5 000,- er mye penger å få spart inn. Bør vi kjøpe ringer sammen eller bør jeg tenke på drømmeringen og økonomien? Anonymkode: b7d94...858 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #2 Del Skrevet 21. november 2023 . Anonymkode: b7d94...858 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #3 Del Skrevet 21. november 2023 Synes du bør revurdere en ring som gjør at 5k i rabatt betyr så mye. Min ring kostet ikke 1k uten rabatt engang Anonymkode: 38203...872 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #4 Del Skrevet 22. november 2023 Jeg tror jeg ville tenkt romantikk + økonomi, gått til gullsmeden sammen og funnet en mye billigere ring. Denne ringen skal jo være fra mannen din til deg, og den andre fra deg til ham, så å gå sammen er fint Du kan jo heller spare til drømmeringen noen år, og kjøpe den til tiårs bryllupsdag f eks! Da kan det hende den er umoderne også, så du heller kan bruke sparepengene på noe annet. Anonymkode: d5eb5...faa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 22. november 2023 #5 Del Skrevet 22. november 2023 Jeg synes mye av moroa er å se på ringer sammen, prøve dem på og fnise litt i prosessen. Tips! Bjørklund har 50% nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå