Gå til innhold

Slutt på 2 for 1 på bleier på kiwi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå skal de gjøre det "enklere", med at man betaler full pris og heller får 50% Trumf-bonus. Hvordan dette er enklere er for meg en gåte. 

Jeg vil mye heller få halv pris med en gang, enn å betale fullpris og få tilbake senere. Er det andre butikkjeder som har 2 for 1? Hvilken deal har feks Rema? Jeg har handlet på Kiwi i flere år nå, men bytter hvis noen andre har 2 for 1. 

Anonymkode: 5722d...d83

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har hatt to for en lavere pris på meny, men ble dyrere enn Kiwi med tilbudet som var. I tillegg har de hatt 50% på Coop extra for medlemmer. Nå går det bare en bleie per natt, så kjøper så sjeldent at jeg ikke har helt oversikt over hva som fremdeles gjelder. 

Anonymkode: 6db7d...19b

Skrevet

Med mindre Rema og Coop har endret nå nylig, så har begge de 50% på bleier. Med henholdsvis Æ-appen og Coop-kortet. 

Anonymkode: 9bfb5...ca7

• Liker 1
Skrevet

Så bra! Da skal jeg begynne å handle alt sammen på Rema i stedet. Coop blir for dyrt på andre varer enn bleier. Rema ligner kanskje mer på Kiwi når det gjelder priser generelt? Mener de to pleier å bli kåret til billigst om hverandre. 

Ts 

Skrevet

Feil overskrift, det er ikke slutt selv om man legger det inn i Trumf. Bonusen der kan tas ut når som helst. 

Anonymkode: 18383...0b3

• Nyttig 2
Skrevet

Alle de store butikkjedene har halv pris på bleier. Det er bare å velge den der bleiene er billigst i utgangspunktet, finne ut av metoden de bruker for å gi halv pris i akkurat den kjeden, og så kjøpe der. 

Anonymkode: cd961...df2

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Nå skal de gjøre det "enklere", med at man betaler full pris og heller får 50% Trumf-bonus. Hvordan dette er enklere er for meg en gåte. 

Jeg vil mye heller få halv pris med en gang, enn å betale fullpris og få tilbake senere. Er det andre butikkjeder som har 2 for 1? Hvilken deal har feks Rema? Jeg har handlet på Kiwi i flere år nå, men bytter hvis noen andre har 2 for 1. 

Du kan jo bare velge å få bonusen utbetalt en gang i uka om du vil. Du kan velge om du vil ha den utbetalt til bankkonto, eller om du vil at bonusbeløpet skal trekkes fra på kassalappen/sluttsummen neste gang du handler på Kiwi. Det gjør jeg som regel. De får det opp på skjermen sin i kassen at du har valgt det. også trekkes det fra.

Du trenger ikke vente vinter og vår på  få bonusen din fra Trumf, som du skjønner. Den kan du ta ut når du vil.

• Liker 4
Skrevet
Million skrev (4 minutter siden):

Du kan jo bare velge å få bonusen utbetalt en gang i uka om du vil. Du kan velge om du vil ha den utbetalt til bankkonto, eller om du vil at bonusbeløpet skal trekkes fra på kassalappen/sluttsummen neste gang du handler på Kiwi. Det gjør jeg som regel. De får det opp på skjermen sin i kassen at du har valgt det. også trekkes det fra.

Du trenger ikke vente vinter og vår på  få bonusen din fra Trumf, som du skjønner. Den kan du ta ut når du vil.

Det er jeg klar over, men det er likevel på ingen måte enklere enn å bare få halv pris der og da. 

Ts

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Så bra! Da skal jeg begynne å handle alt sammen på Rema i stedet. Coop blir for dyrt på andre varer enn bleier. Rema ligner kanskje mer på Kiwi når det gjelder priser generelt? Mener de to pleier å bli kåret til billigst om hverandre. 

Ts 

Extra butikkene har samme lave priser som kiwi og rema. De tre vinner bla vg’s matbørs om hverandre med små marginer. De andre Coop butikkene er kanskje dyrere.

Anonymkode: ccaa6...b9e

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Extra butikkene har samme lave priser som kiwi og rema. De tre vinner bla vg’s matbørs om hverandre med små marginer. De andre Coop butikkene er kanskje dyrere.

Anonymkode: ccaa6...b9e

Aha! Jeg var ikke klar over at Extra også pleier å vinne VGs matbørs. Det er jo kjempebra. Fin butikk med bedre utvalg enn Kiwi. 

Ts

Skrevet

Fra når trer dette i kraft? 

Anonymkode: 544ea...f38

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Det er jeg klar over, men det er likevel på ingen måte enklere enn å bare få halv pris der og da. 

Ts

Det er 'enklere' ved at man slipper å bruke det bleiekortet. Samtidig får også kiwi sikkert en del ekstra i renteinntekter fordi det er så mange som ikke tar ut trumfpengene sine, og de slipper å ha kortene oppbevart ved kassa og slipper trykke opp flere.

Last ned trumf-appen, så kan du veldig enkelt bruke trumfpengene der.

Anonymkode: 555fd...8ad

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fra når trer dette i kraft? 

Anonymkode: 544ea...f38

Fra mailen de sendte: 

Mandag 4. desember blir Bleieavtalen og Bind- og tampongavtalen en del av KIWI PLUSS. 

Fra denne datoen benyttes ikke lenger avtalekortet, og alle KIWI PLUSS-kunder får automatisk 50 % Trumf-bonus på hver eneste pakke. Har du en gratis pakke til gode på ditt avtalekort? Husk å løse den inn før mandag 4. desember.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er 'enklere' ved at man slipper å bruke det bleiekortet. Samtidig får også kiwi sikkert en del ekstra i renteinntekter fordi det er så mange som ikke tar ut trumfpengene sine, og de slipper å ha kortene oppbevart ved kassa og slipper trykke opp flere.

Last ned trumf-appen, så kan du veldig enkelt bruke trumfpengene der.

Anonymkode: 555fd...8ad

Jeg er enig i at det er enklere for Kiwi, men det er jo ikke enklere for kundene å måtte hente ut rabatten man tidligere fikk ved kassen. 

Jeg tror ikke jeg hadde vært så vrang på dette hvis det ikke var for at de forsøkte å forkle det som en "gladnyhet", at nå skal det bli så mye enklere 😆 Det irriterer meg når noen tror kundene deres er dumme.

Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...