Gå til innhold

Hva skal man putte i hjørnene i stua?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er lei av å se på de tomme hjørnene i stua nå og vil gjøre om litt. Men aner ikke hva jeg skal putte der? Vi har en ganske liten stue, og har tv/tv-benken stående inntil veggen sånn ca. midt på. Så på hver side av tv-benken har vi to litt små, omtrent like store hjørner hvor det er ganske tomt. 

På den ene siden har jeg satt en stor grønnplante, men er fortsatt ganske tomt der. Og det er liksom ikke nok plass til at man kan få inn en stol i ett av hjørnene og lage et lite sted man kan sitte og lese eller noe slikt. Fordi det tenkte jeg på. Men nå aner jeg virkelig ikke hva jeg skal gjøre for å fylle tomrommet der... 

Hva har dere andre puttet inn i sånne hjørner i stua?

Anonymkode: 321f0...8ff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lampe? Et lite bord? 

Anonymkode: 3229f...72c

• Liker 1
Skrevet

Hjørneskap 😀

Skrevet

Forskjellige forslag:

Du kan sette en liten krakk med en plante på

Du kan ha en plante

En lampe på et bord

En stålampe

En kurv med pledd/puter

Et lite bord med noe pynt

Anonymkode: 6f283...3b5

• Liker 2
Skrevet

Sett en bordlampe på gulvet bak planten. Mood om kvelden. Ha lamper i ulike høyder rundt om i rommet

• Liker 1
Skrevet

Jeg plassbygget en tv-benk med bestå-skap som gikk fra vegg til vegg.

Anonymkode: 76741...98a

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg plassbygget en tv-benk med bestå-skap som gikk fra vegg til vegg.

Anonymkode: 76741...98a

Interessant. Men det er nok ikke mulig for meg. Jeg leier og det er delvis møblert, så tv-benken vi har hører til utleier og skal stå i leiligheten. 

Skrevet

Jeg har i mine hjørner

- en kurv med pledd

-et vitrineskap

- en lampe 

-en hjørnebenk til spisebordet

Anonymkode: 69933...167

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Ikea har noen veldig smale skap, ca en cd bred innvendig. Er de passe til å lage en forlengelse av tv-benken?

Anonymkode: 9a769...042

• Liker 1
Skrevet

Litt luft er bare bra, man trenger ikke fylle opp overalt. Tomme hjørner gjør det enklere å holde rent. 

Anonymkode: 96c19...e24

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes det er deilig å ha luft i rommet og ledige steder, veggplass som ikke er dynget ned med ting. Hvorfor MÅ alle hjørner fylles? 

Anonymkode: ba3fe...a29

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg synes det er deilig å ha luft i rommet og ledige steder, veggplass som ikke er dynget ned med ting. Hvorfor MÅ alle hjørner fylles? 

Anonymkode: ba3fe...a29

Jeg sier ikke at det må, og det er fint at du syns det er greit å ha det slik. Men jeg syns det ser veldig tomt og trist ut i stuen min, så var derfor jeg spurte om tips her.

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Vi har en ganske liten stue, og har tv/tv-benken stående inntil veggen sånn ca. midt på. Så på hver side av tv-benken har vi to litt små, omtrent like store hjørner hvor det er ganske tomt. 

Skyv TV-benken helt ut i det ene hjørnet, så får du plass nok i det andre hjørnet til en godstol.

Anonymkode: 68d4b...644

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Skyv TV-benken helt ut i det ene hjørnet, så får du plass nok i det andre hjørnet til en godstol.

Anonymkode: 68d4b...644

Det kunne kanskje gått an. Eneste problemet jeg ser da er at da blir tv'en veldig rart plassert i forhold til sofa'en.

Skrevet

Jeg har to runde høye bord med to høye bordlamper på. I tillegg har jeg to kurver på hver side med puter og pledd 🥰 Det er IKKE overfylt i det hele tatt. Før dette var det veldig kaldt og tomt, så jeg skjønner deg TS. 

Pass på så det ikke blir mye bare ;) 

Anonymkode: 21ca2...1e2

• Hjerte 1
Skrevet

oslo wood lampe i et hjørne

Anonymkode: 52031...64a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...