AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #1 Skrevet 21. november 2023 Oki så jeg mener jeg har forsøkt alt i boka. Det ENESTE som hjelper er diane ppiller. Jeg har forsøkt tretinoin og forsøkt to ganger en annen antibiotikakur. forsøkt hudpleie. forsøkt reseptbelagt kremer. jeg ønsket for flere år siden å kutte ut diane da gynekolog sa at det ikke er bra å gå på disse for lenge. Gikk over til andre ppiller som jeg ble tilbudt (disse skulle igså hjelpe litt på akne. Jeg fikk akne men var klar over at dette skulle gå bort, men det gjorde det sannelig ikke. Jeg bestemte meg for å ta diane igjen, og det hjelper med en gang. Dette er ikke noe som er ønskelig av en alder av nå 24. hva kan være grunnen til så mye acne? Anonymkode: 182ad...014
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #2 Skrevet 21. november 2023 Hormoner.. Det er derfor Diane hjelper deg så godt Anonymkode: 21f33...dff
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #3 Skrevet 21. november 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hormoner.. Det er derfor Diane hjelper deg så godt Anonymkode: 21f33...dff Kanskje jeg burde høre med en endokrinolog i stedet for hudlege?🫣 Anonymkode: 182ad...014
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #4 Skrevet 21. november 2023 12 minutter siden, AnonymBruker said: Kanskje jeg burde høre med en endokrinolog i stedet for hudlege?🫣 Anonymkode: 182ad...014 Det er neppe noe å gjøre med dette dessverre.. Anonymkode: 21f33...dff
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #5 Skrevet 21. november 2023 Kosthold og vitaminer er løsningen for flere. Hva som er riktig kosthold er nok individuelt, men å eliminere ultraprosessert mat, sukker, osv, er ihvertfall lurt. A vitamin retinol og sink er særlig sett i sammenheng med akne. https://eternaldermatology.com/zinc-and-acne/ https://www.acnesupport.org.uk/treatment/vitamin-a/ Anonymkode: 6fa35...66b
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #6 Skrevet 21. november 2023 Isotretinoin er svaret. Anonymkode: 61b25...f4d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå