Gå til innhold

Kysset annen jente enn dama på kinnet

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Sitter nå med tidenes fylleangst og forferdelig dårlig samvittighet, at det gjør vondt i hjertet.. var på en fest i helgen hvor vi jeg kysse ei på kinnet, uten å mene det.

Endret av anonym bruker2211
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fortell det til henne, si det du skriver her. Å holde det hemmelig vil tære på deg, som igjen vil bli tydelig rundt henne. I verste fall kan noen av vennene dine fortelle dette til henne, eller ta hun hører det gjennom andre. Mye bedre at du forteller hvordan situasjonen var. Mtp det du skriver her virker det som om du har dårlig samvittighet fordi du forstod at du ikke skulle ha gjort dette. Du må få frem dette også.

Anonymkode: fb505...12c

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fortell det til henne, si det du skriver her. Å holde det hemmelig vil tære på deg, som igjen vil bli tydelig rundt henne. I verste fall kan noen av vennene dine fortelle dette til henne, eller ta hun hører det gjennom andre. Mye bedre at du forteller hvordan situasjonen var. Mtp det du skriver her virker det som om du har dårlig samvittighet fordi du forstod at du ikke skulle ha gjort dette. Du må få frem dette også.

Og ikke minst legge trykk på at du gjorde det for gøy, og tenkte ikke over at det faktisk ikke var greit. Det er lett å bli påvirket av andre, og du bruker denne erfaringen til å ikke gjøre sånt igjen senere, og ikke bli like lett pushet av andre.

Skrevet

Ja vet jeg burde det… men føler jeg bare trenger en bekreftelse for å slippe unna dårlige samvittigheten min. For så ille var det vel ikke? Kan hende jeg virka på, men det var ikke intensjonen min og ikke meningen i det hele tatt. Er bare redd hun tenker at vi må bli skuls og at hun skal gjøre det samme eller lignende.. og tenke at det er greit, for det er jo ikke sånn jeg vil ha det. Hun kjenner jo ingen av de på få som så det på festen, siden vi har et litt skjult forhold. Har hørt før at vis det ikke betydde noe og at det bare har skjedd en gang, så er det ikke nødvendig å si det.

Skrevet

Alle kan bli litt revet med i øyeblikket, og et uskyldig kyss på kinnet er ikke noe krise. 

Anonymkode: d6a65...cc5

• Liker 2
Skrevet

NULL stress spør du meg.. 

Men neste gang kan du kanskje bytte ut "hun vil vel ikke" med "kysser bare dama mi jeg" eller noe sånt ;)

• Liker 1
Skrevet
anonym bruker2211 skrev (26 minutter siden):

Sitter nå med tidenes fylleangst og forferdelig dårlig samvittighet, at det gjør vondt i hjertet.. var på en fest i helgen hvor vi sto utenfor og snakket da ene fyren som var der sa til ene jenta som vi sto utenfor med : «jeg har sett at du har sett på han hele kvelden og at du virker interessert» og da snakket han selvfølgelig om at hun hadde sett på meg, og virka keen. Hun bekreftet dette, og jeg bare flirte litt lurt imens vi snakka og tulla.. deretter prøvde han fyren å trigge meg til å kysse henne. Jeg sa bare «hun vil vel ikke», imens jeg flirte og egentlig prøvde å avfeie det bort. Og da sa hun «på kinnet så», og da begynte han og et par andre og trigge megg til å gjøre det, og jeg gjorde til slutt det bare på KINNET, som en slags morsom greie for moroskyld. Jeg vet jeg virket bittelitt flørtete sikkert i måten jeg prata på, men det var IKKE MENINGEN OG IKKE MIN HENSIKT. Greia er at jeg har en kjæreste jeg elsker overalt på denne jord, og det var virkelig ikke intensjonen min å spille på romanse den kvelden. Har så forferdelig dårlig samvittighet… bør jeg føle meg forferdelig? Hun vet ingenting, for jeg vil jo ikke såre henne. Hadde det betydd noe, hadde det vært en annen sak og jeg hadde sagt det til hun. I ettertid viste det seg morgen etter at jeg hadde fått henne på Snapchat også, men hun sletta jeg med en gang! Uff.. føler meg så dritt, har aldri gjort noe sånt mens jeg er sammen med dama. Plis hjelp samvittigheten min litt her.

mann 24

Vær ærlig med kjæresten din!

Hun finner det ut, verre at det kommer fra andre! Høres ut som noen av gamlekompisene til mannen min. Må prøve å få han til å gjøre ting(for å splitte oss).. De er single. Men hab sier tydlig og KLART beskjed at han har dame så han er IKKE intr. Lær, bli voksen!

Anonymkode: 1f1d7...520

• Liker 1
Skrevet

Høres mer ut som du var litt interessert i henne her du og, så intensjonen din var jo å flørte tilbake, når du kan prestere å si "nei det vil vel ikke hun" når de andre prøver å få deg til å kysse hu. Da skulle du vært tydelig å sagt at du er i et forhold og avslutta det der. 

Å være hyggelig og prate er jo ingen problem, er jo lov å være venner. Men flørting og snakk om kyssing når du er i fast forhold virker jo som du vil mer enn bare vennskap.

Å kysse på kinnet er ikke farlig, men er mer måten det blir gjort på og baktanken jeg legger vekt på. 

Blir veldig feil.

Synes du skal fortelle kjæresten din det, og legge deg flat. Du må regne med reaksjon fra henne, og da må du tillate henne det å føle på det. Også gi tydelig signal at du har en flott kjæreste hjemme neste gang du drar på fest, så du ikke havner i slike ubehagelige situasjoner.

Anonymkode: a86ac...332

• Liker 1
Skrevet
anonym bruker2211 skrev (24 minutter siden):

Jeg sa bare «hun vil vel ikke»

Så du ville egentlig... ?

Altså, slutt å gi etter for press og slutt å lek med ilden. Kanskje det kan være lurt for deg å kutte ned på alkoholinntaket også.

Anonymkode: dc82c...cb0

Skrevet
anonym bruker2211 skrev (10 minutter siden):

Ja vet jeg burde det… men føler jeg bare trenger en bekreftelse for å slippe unna dårlige samvittigheten min. For så ille var det vel ikke? Kan hende jeg virka på, men det var ikke intensjonen min og ikke meningen i det hele tatt. Er bare redd hun tenker at vi må bli skuls og at hun skal gjøre det samme eller lignende.. og tenke at det er greit, for det er jo ikke sånn jeg vil ha det. Hun kjenner jo ingen av de på få som så det på festen, siden vi har et litt skjult forhold. Har hørt før at vis det ikke betydde noe og at det bare har skjedd en gang, så er det ikke nødvendig å si det.

Ja det er gjerne de som ikke vil lage noe stor greie ut av det fordi dem VET det blir en stor greie ut av det.

For deg betydde det ingenting, men for hu jenta du kyssa betydde det noe.

Og for dama di betyr det hvertfall noe.

Hvis dama di hadde gjort noe slikt, da ville du også vite om det!

• Nyttig 1
Skrevet (endret)

Start med meditasjon a la Haaland 🧘‍♂️ og ta det med ro vedrørende dette 🙂 går bra

Endret av totti_1
Skrevet

Et kyss på kinnet får bestemor også. Det er vel ikke utroskap 

Anonymkode: d6bf3...859

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Et kyss på kinnet får bestemor også. Det er vel ikke utroskap 

Ingen som har sagt det er utroskap, men hva som ledet til kysset på kinnet og baktanken med det. Les innlegget.

• Liker 1
Skrevet
anonym bruker2211 skrev (17 minutter siden):

Å trenge en bekreftelse er for å slippe unna den dårlige samvittigheten du har. Det er en grunn til at du har dårlig samvittighet, og det er bra. Det er fordi de følelsene sier deg at du angrer på noe.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Å trenge en bekreftelse er for å slippe unna den dårlige samvittigheten du har. Det er en grunn til at du har dårlig samvittighet, og det er bra. Det er fordi de følelsene sier deg at du angrer på noe.

Takk! Det er jo også riktig det du sier

Skrevet

La det ligge og prøv å glemme det. Jeg ble kysset på kinnet av en mannlig venn etter en tur på byn med noen venner. Jeg lurte på om han la mer i det enn han burde. Men jeg sier ikke noe til mannen min om det. Hva skal det tjene til? Gjøre han usikker uten grunn? Om det var et kyss på munnen hadde det vært noe annet, men på kinnet tenker jeg er uskyldig.

Anonymkode: be796...de3

• Liker 1
Skrevet
anonym bruker2211 skrev (1 minutt siden):

Har hatt en lignende episode i eget forhold, og det var så ufattelig mye vondere at det ikke ble sagt.

I det store og hele er dette en fillesak i et forhold, selv om det kan oppleves altoppslukende fordi du er redd for at det skal ødelegge forholdet ditt. Men for å ha et godt fundament i et forhold så kommuniserer en både gode og negative sider :) Da over tid vet en at en kan stole på den andre. Slik styrkes forholdet. Kan være hun reagerer sterkt med en gang, men med betenkningstid vil hun nok skjønne at det ikke var noen vonde intensjoner med det. Vi er alle mennesker og vi gjør feil i blant. 

Skrevet

Syns du la opp til det selv. Du kunne fint sagt at du har kjæreste, istedenfor sier du «hun vil vel ikke»? Og nå prøver du å få bekreftelse på at det du gjorde var greit? Det var ikke greit og det vet du. Derfor du har dårlig samvittighet. 

Anonymkode: f8750...a86

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Ingen som har sagt det er utroskap, men hva som ledet til kysset på kinnet og baktanken med det. Les innlegget.

Jeg leste innlegget. Det virker svært uskyldig,  og han kysset bare på kinnet. Synes mange av svarene er vel dramatiske. Å tenke, å ville, er ikke nødvendigvis noe en styrer, men handling styrer man, og han gjorde ikke noe mer enn et kyss på kinnet. 

• Liker 1
Skrevet
anonym bruker2211 skrev (1 minutt siden):

Har hatt en lignende episode i eget forhold, og det var så ufattelig mye vondere at det ikke ble sagt.

I det store og hele er dette en fillesak i et forhold, selv om det kan oppleves altoppslukende fordi du er redd for at det skal ødelegge forholdet ditt. Men for å ha et godt fundament i et forhold så kommuniserer en både gode og negative sider :) Da over tid vet en at en kan stole på den andre. Slik styrkes forholdet. Kan være hun reagerer sterkt med en gang, men med betenkningstid vil hun nok skjønne at det ikke var noen vonde intensjoner med det. Vi er alle mennesker og vi gjør feil i blant. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...