Gå til innhold

Modum bad

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med erfaring fra angstavdelingen der? Leser at innunder behandling på den avdelingen inngår traumer i voksen alder,

altså at man kan være på den avdelingen med angst og traumer fra senere tid.

traumeavdeling for ptsd og traumer fra barndom er egen avdeling, så lurer på erfaring fra angstavdelingen og dere med evt traumer i voksen alder.

hva slags symptomer og plager hadde du og hvordan var det å være på Modum?  Ble du bra?

Anonymkode: 301ca...cc5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Evt andre lignende steder som er å anbefale?

Skrevet

Bodde på Modum 4mnd i 2003. Elendig sted.

Anonymkode: 46caa...eb9

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg var på Modum for 1år tid siden pga angst. Min var så alvorlig at jeg klarte ikke å komme meg ut døra en gang, dvs jeg satt inne i min egen leilighet 24/7 bortsett fra en gang i butikken annenhver uke like før stenging i flere år. Hadde så mye angst at det hindret meg i å få kjæreste, hindret meg i å få venner, hindret meg i å jobbe. Det ble bedre etter modum siden det brøt opp den langvarige isolasjonen min og gjorde det enklere å få kontakt med folk igjen. 

Anonymkode: 989c3...2b8

Hvordan var behandlinga der da? Hadde du vært plaga lenge før du kom dit? 

Jeg har fått en utbrentsmell pga langvarige belastninger og stress, det harutløst en voldsom reaksjon, fryktreaksjon, traumatisk og har masse symptomer som depersonalisering, tinnitus, klarer ikke å være i kontakt med meg selv eller omgivelsene, masse fysiske symptomer og føler meg helt separert fra min egen personlighet og historie omtrent. Fungerer ekstremt dårlig, er jo selsvagr ikke i jobb eller i noen annen normal funksjon nå. Helt jævlig.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Bodde på Modum 4mnd i 2003. Elendig sted.

Anonymkode: 46caa...eb9

Kan du utdype?

Skrevet

Dytter 

Skrevet

Jeg har vært på Modum Bad (annen avdeling), og var veldig fornøyd, selv om det også var tøft opplegg. Kjenner til andre som har vært både på angst og traume, som har fått god hjelp. Men det er et trangt nåløye å komme inn, man må gjerne ha prøvd mye annen behandling først. Og det er laaaang ventetid. 

Får du noen form for behandling nå? Hvis ikke er fastlegen og en god henvisning til dps første sted å starte. Lykke til ❤️ 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...