AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #1 Skrevet 21. november 2023 Flere som har følt det sånn, men så skjedde det likevel? Klarer ikke komme over eksen. Klarer ikke føle noe for en annen heller. Ønsker barn og familie, ønsker å oppleve kjærlighet. Virker håpløst nå. Anonymkode: db88e...acb 2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #2 Skrevet 21. november 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Flere som har følt det sånn, men så skjedde det likevel? Klarer ikke komme over eksen. Klarer ikke føle noe for en annen heller. Ønsker barn og familie, ønsker å oppleve kjærlighet. Virker håpløst nå. Anonymkode: db88e...acb Hvor lenge siden ble det slutt? Anonymkode: a2dab...c17 2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #3 Skrevet 21. november 2023 Du må nok først klare å gi slipp på eksen for å i det hele tatt klare å tenke på noen andre . Det kan ta tid, men det er helt nødvendig . Jeg er sikker på du kan finne kjærlighet igjen med tiden ❤️ bare ikke stress. Anonymkode: a83c7...1a8
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #4 Skrevet 21. november 2023 Ja, de aller fleste har opplevd kjærlighetssorg. Det er vondt og hardt, du vil vokse mye på dette. I promise! Det vil gå over med tid, men det føles som om ingen andre kan være like bra etc.. Men, joda! Plutselig en dag har du en som er mye bedre ☺️☺️ Musikk er min måte å deale med vanskelige følelser, hører på musikk nesten hele tiden. Det hjelper meg MYE☺️ Anonymkode: 103dd...32a
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #5 Skrevet 21. november 2023 Hvor lenge siden brudd? Helt normalt at det tar noen år. Anonymkode: 2c4ab...c4f
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #6 Skrevet 21. november 2023 Takk for svar. 1 år siden bruddet. ts Anonymkode: db88e...acb
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #7 Skrevet 21. november 2023 Jeg bruker ca. 2 år på å bli ‘frisk’ etter kjærlightssorg. Har hørt flere efare det samme. Gi det tid💔 Anonymkode: 3369e...c00 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #8 Skrevet 21. november 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Ja, de aller fleste har opplevd kjærlighetssorg. Det er vondt og hardt, du vil vokse mye på dette. I promise! Det vil gå over med tid, men det føles som om ingen andre kan være like bra etc.. Men, joda! Plutselig en dag har du en som er mye bedre ☺️☺️ Musikk er min måte å deale med vanskelige følelser, hører på musikk nesten hele tiden. Det hjelper meg MYE☺️ Anonymkode: 103dd...32a Det føles som ingen er like bra, at jeg kan ha kike lyst å være med en annen og føles umulig å få følelser for en annen 🥲 Anonymkode: db88e...acb
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #9 Skrevet 21. november 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg bruker ca. 2 år på å bli ‘frisk’ etter kjærlightssorg. Har hørt flere efare det samme. Gi det tid💔 Anonymkode: 3369e...c00 Vil det si at du da var klar for å få følelser for en annen? Her er det heøt stopp når det kommer til det. Anonymkode: db88e...acb
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #10 Skrevet 21. november 2023 Tro meg, den følelsen har jeg og hatt mange ganger og trodde aldri den ville gå over, men det går over , du bare klarer ikke å se det nå. Anonymkode: a83c7...1a8
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #11 Skrevet 21. november 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Tro meg, den følelsen har jeg og hatt mange ganger og trodde aldri den ville gå over, men det går over , du bare klarer ikke å se det nå. Anonymkode: a83c7...1a8 Har du fått følelser for en annen etterhvert? Hvor lang tid har det tatt isåfall? Anonymkode: db88e...acb
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #12 Skrevet 21. november 2023 Jeg er velsignet med å kunne klare å få følelser for en ny ganske fort, selv om - eventuelt fordi!- jeg ble dumpet mot min vilje av en jeg var veldig glad i - og så tar jeg heller sorgen parallelt med følelsene for den nye. Men jeg tror ikke det er særlig vanlig å gjøre det sånn. Venner og familie har ofte brukt lang tid på å komme over et brudd. Anonymkode: 8ac86...448
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #13 Skrevet 21. november 2023 Var det uønsket brudd for din del TS? Hvem gikk? Kom det brått på eller var det dalende i forholdet? Kan trøste deg med at du ikke er alene.. Jeg fant min store kjærlighet for to år siden, men jeg måtte forlate han.. var rykter om utroskap og han var også veldig kontrollerende. Vi hadde det så fint, helt til det ble alt for mye skurr for min del så måtte avslutte. Er redd jeg aldri kommer til å finne noen som han, og jeg er forberedt på resten av livet alene. Klarer ikke tanken på en annen mann og jeg gruer meg til han går videre uten meg.. Er i midten av 30 årene så føler livet seiler i fra meg. Anonymkode: 21f0d...9d0 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #14 Skrevet 21. november 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Var det uønsket brudd for din del TS? Hvem gikk? Kom det brått på eller var det dalende i forholdet? Kan trøste deg med at du ikke er alene.. Jeg fant min store kjærlighet for to år siden, men jeg måtte forlate han.. var rykter om utroskap og han var også veldig kontrollerende. Vi hadde det så fint, helt til det ble alt for mye skurr for min del så måtte avslutte. Er redd jeg aldri kommer til å finne noen som han, og jeg er forberedt på resten av livet alene. Klarer ikke tanken på en annen mann og jeg gruer meg til han går videre uten meg.. Er i midten av 30 årene så føler livet seiler i fra meg. Anonymkode: 21f0d...9d0 Men dette var jo ikke egentlig din store kjærlighet, han var jo ikke den du trodde og dette vet du jo egentlig selv. Og du var helt vilt sterk og flink som kom deg ut. Noe du gjorde fordi du egentlig vet hva du vil ha og ser etter. Er du klar over hvor mange som ikke vet dette, hva de ser etter og trenger? Du vil jo ikke finne en som han, han var jo ikke den han viste deg engang. Du skal finne noe mye bedre for deg. Og det vil du, du skal ikke være alene resten av livet, ikke når du egentlig vet hva du ser etter. Og jeg lover deg: det er ikke han. Og du vil finne den du egentlig skal være med, men ikke grav deg ned der du er, du skal videre. Anonymkode: d827b...59b 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #15 Skrevet 22. november 2023 Jeg var alene i mange år etter mannen min døde. Han var en unik og fantastisk mann: snill, kul, kjekk, utrolig morsom, gøyal og god pappa til barna, klok, modig, støttende. Jeg visste at jeg aldri, aldri ville kunne finne hans make og jeg hadde ikke lyst til å treffe noen ny mann. Men ettersom årene gikk, begynte jeg å heve blikket igjen, sakte men sikkert. Likevel var det aldri noen som kunne matche ham. Men så....en dag traff jeg en som jeg umiddelbart likte. det bare var noe ved ham som tiltalte meg. Han var en sånn lun og klok type. Vi datet av og på lenge, for jeg falt ikke for ham sånn med det samme likevel, men jeg fortsatte å treffe ham fordi han hadde "ett eller annet". Og så en dag skjønte jeg at jeg var blitt forelsket i ham, og så ble vi kjærester og nå bor vi sammen og skal gifte oss. Han er veldig annerledes enn min første mann, mye mer lik MEG på mange måter. Jeg tenker fortsatt på min tidligere mann hver eneste dag, Men jeg elsker også denne nye, fine mannen av hele mitt hjerte og anser meg som utrlig heldig som klare å treffe en ny sjelevenn. Anonymkode: 0b07e...3cb 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #16 Skrevet 22. november 2023 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Jeg var alene i mange år etter mannen min døde. Han var en unik og fantastisk mann: snill, kul, kjekk, utrolig morsom, gøyal og god pappa til barna, klok, modig, støttende. Jeg visste at jeg aldri, aldri ville kunne finne hans make og jeg hadde ikke lyst til å treffe noen ny mann. Men ettersom årene gikk, begynte jeg å heve blikket igjen, sakte men sikkert. Likevel var det aldri noen som kunne matche ham. Men så....en dag traff jeg en som jeg umiddelbart likte. det bare var noe ved ham som tiltalte meg. Han var en sånn lun og klok type. Vi datet av og på lenge, for jeg falt ikke for ham sånn med det samme likevel, men jeg fortsatte å treffe ham fordi han hadde "ett eller annet". Og så en dag skjønte jeg at jeg var blitt forelsket i ham, og så ble vi kjærester og nå bor vi sammen og skal gifte oss. Han er veldig annerledes enn min første mann, mye mer lik MEG på mange måter. Jeg tenker fortsatt på min tidligere mann hver eneste dag, Men jeg elsker også denne nye, fine mannen av hele mitt hjerte og anser meg som utrlig heldig som klare å treffe en ny sjelevenn. Anonymkode: 0b07e...3cb Tusen takk for svar. Og at du deler. Håper også jeg kan være så heldig å oppleve kjærlighet igjen, selv om det virker håpløst nå. ts Anonymkode: db88e...acb
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #17 Skrevet 22. november 2023 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Flere som har følt det sånn, men så skjedde det likevel? Klarer ikke komme over eksen. Klarer ikke føle noe for en annen heller. Ønsker barn og familie, ønsker å oppleve kjærlighet. Virker håpløst nå. Anonymkode: db88e...acb Var dere lenge i sammen. Anonymkode: f35f7...228
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #18 Skrevet 22. november 2023 Er vel overhodet ikke behov for kjærlighet. Barn og familie kan du få uansett så lenge du er villig til å parre deg med en mann som er villig til å stille opp med ressurser i et samliv og ta ansvar for felles logistikk og økonomi. Kjærlighet bidrar med særs lite. Sex kan du ha uansett med hvem du vil når du vil. Har heller ikke noe med kjærlighet å gjøre. Anonymkode: 0c234...f41
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #19 Skrevet 22. november 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Er vel overhodet ikke behov for kjærlighet. Barn og familie kan du få uansett så lenge du er villig til å parre deg med en mann som er villig til å stille opp med ressurser i et samliv og ta ansvar for felles logistikk og økonomi. Kjærlighet bidrar med særs lite. Sex kan du ha uansett med hvem du vil når du vil. Har heller ikke noe med kjærlighet å gjøre. Anonymkode: 0c234...f41 Hva er dette for et svar? Nei, nei, nei. Jeg vil ha følelser med den jeg skal få familie med, bo med og ha sex med. Alt annet er uaktuelt. ts Anonymkode: db88e...acb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå