AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #1 Skrevet 21. november 2023 Legger ur anonymt da jeg ikke vil bli gjenkjent. Jeg har fortsatt tett kontakt med min ex, som jeg lenge har mistenkt er en narsissist. en ting som alltid har plaget meg. Er da han har gjenfortalt historier vi har opplevd sammen, så sier han alltid kun «jeg». f.eks hvis vi dro på en tur og så en ulv.(dårlig eksempel). Så kunne han snakke i tlf til venner og si «jeg så den store ulven, og jeg ble så redd, men jeg syntes det var spennende». en gang var vi i ek bilulykke. Da han gjenfortalte den var det hele tiden «jeg krasja med bilen», «jeg var der» osv. nå har vi begge to ligget rett ut med sykdom i snart en uke.(korona). Han dro hjem i går, for han ikke orket å være her mer, så jeg sitter igjen utslitt og syk med barna våres alene. jeg snakket med han på tlf, og da hadde han snakker med en kompis om korona. Da sa jeg «hadde han hart korona også? Opplevde han det samme som oss?» da sa han «ja, eller jeg snakket jo bare om meg selv da». Da spurte jeg hvorfor hqn alltid bare snakker om seg selv? Da sier han «hva er vitsen med å nevne deg?» da sa jeg som det er, jeg nevner jo alltid deg. Har snakket om deg hver dag til andre jeg, er ikke det normalt? Det mente han ikke. Så måtte jeg bare si det at jeg følte på dette så mye, at nå må jeg bare legge på. Jeg sa også at han var veldig selvsentrert.. det jeg lurer på: overreagerer jeg? 🫠 Anonymkode: 0352a...a1e
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #2 Skrevet 21. november 2023 Ikke ha tett kontakt med din eks. Anonymkode: 78485...75d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå