Gå til innhold

Sover hele dagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil fortelle om noe som skjedde i en periode for 3 år siden. Jeg tok læretiden og jobbet mye, det var korona, fagprøve og mye som skjedde samtidig i livet mitt. Dette varte også i starten av ferien. Noe som gjorde at jeg sovnet når jeg kom hjem, sov hele helgene (våken 4-5 timer), jeg var så trøtt. Og det var mye krangling i huset, så jeg la meg bare til å sove. Jeg spiste litt når jeg var våken, og sov igjen etterpå. Det var nok en blanding av stress og depresjon. Til slutt sa min partner at jeg måtte slutte å sove fordi jeg var aldri der, jeg var ikke tilstedet, og det var som å være i ett hus og bodde helt alene. Jeg bestemte meg for å være våken, og var våken siden. 

Nå er det gått 2 år, og nå begynner jeg å sovne igjen på dagen, på ettermiddagen og når jeg kan. Men ikke hele tiden fordi det kan jeg ikke, jeg har eksamen om 2 uker!!! Også sovner jeg??? Jeg blir så stresset at jeg sovner, og jeg vet ikke hva grunnen er... hva skjer med kroppen min😭

Anonymkode: f5571...c81

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg regner med du har en fastlege du kan gå til? Diagnose får du ikke her inne vet du. Du må jo få tatt blodprøver og en ordentlig utredning. Det kan være alt fra at du mangler noen vitaminer til stoffskifte til narkolepsi. Altså kan det være så mangt, og det må nesten legen finne ut av.

Anonymkode: 15136...317

• Liker 1
Skrevet

Og hvordan er nattesøvnen?

Anonymkode: 63549...615

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Og hvordan er nattesøvnen?

Anonymkode: 63549...615

Som oftest veldig bra!

Anonymkode: f5571...c81

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...