AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #1 Skrevet 21. november 2023 Jeg får lyst til å spy av klissete par som ikke holder fingrene fra hverandre, som må kline hele tiden og som må sitte oppå hverandre hele tiden. Hva er det med sånne folk? Ingen andre har lyst til å se par tørrjukke på hverandre. Anonymkode: cecd4...e71 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #3 Skrevet 21. november 2023 Enig. En forbanna uting. Anonymkode: 423c8...45a 2
drohatha Skrevet 21. november 2023 #5 Skrevet 21. november 2023 Du vet at du ikke må stå og stirre på dem ikke sant? 4 2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #6 Skrevet 21. november 2023 WhisperingWind skrev (3 minutter siden): Ok. La være å glane da? Jeg glaner ikke. Det er umulig å unngå å se det. Anonymkode: cecd4...e71
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #7 Skrevet 21. november 2023 drohatha skrev (Akkurat nå): Du vet at du ikke må stå og stirre på dem ikke sant? Ja. Anonymkode: cecd4...e71
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #8 Skrevet 21. november 2023 Sjalu? Jeg og mannen er sånn, klarer ikke holde fingrene unna hverandre. Vi kliner ikke offentlig da, men nusser MASSE Anonymkode: 9185b...4ff 8 1
lillevill Skrevet 21. november 2023 #9 Skrevet 21. november 2023 En dag vil man ikke lengre få oppleve sånt. Da er kjærlighetslivet over. Kansje det er derfor det er så vondt å se på for noen. 5 3
Gjest WhisperingWind Skrevet 21. november 2023 #10 Skrevet 21. november 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg glaner ikke. Det er umulig å unngå å se det. Anonymkode: cecd4...e71 Du må jo se i deres retning. Folk som smatter eller nærmest skriker mens de er på telefonen er også slitsomt å vitne, men jeg gidder ikke å lage noe drama ut av det heller. Jeg elsker å være fysisk offentlig. Det er pirrende og sexy. Sitte på restaurant og kysse litt innimellom rettene. Stryke hverandre❤️🔥
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #11 Skrevet 21. november 2023 WhisperingWind skrev (Akkurat nå): Du må jo se i deres retning. Folk som smatter eller nærmest skriker mens de er på telefonen er også slitsomt å vitne, men jeg gidder ikke å lage noe drama ut av det heller. Jeg elsker å være fysisk offentlig. Det er pirrende og sexy. Sitte på restaurant og kysse litt innimellom rettene. Stryke hverandre❤️🔥 Du ser jo rett gjennom mannen også. Anonymkode: 423c8...45a 1
Gjest WhisperingWind Skrevet 21. november 2023 #12 Skrevet 21. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du ser jo rett gjennom mannen også. Anonymkode: 423c8...45a 🤔?
Virrevirrevapp Skrevet 21. november 2023 #13 Skrevet 21. november 2023 Det er litt teit men ikke så mye å gjøre med. Verre med solo folk som tar selfier overalt. Har nok klint litt offentlig selv også en gang i tida.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #14 Skrevet 21. november 2023 WhisperingWind skrev (7 minutter siden): Du må jo se i deres retning. Folk som smatter eller nærmest skriker mens de er på telefonen er også slitsomt å vitne, men jeg gidder ikke å lage noe drama ut av det heller. Jeg elsker å være fysisk offentlig. Det er pirrende og sexy. Sitte på restaurant og kysse litt innimellom rettene. Stryke hverandre❤️🔥 Nei det er ikke sexy , det er ekkelt for andre. Det er ingen andre enn dere som tenner på det. Slutt å dytte sexlivet deres på andre. Anonymkode: cecd4...e71 4 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #15 Skrevet 21. november 2023 Psykoterapi hjelper mot selvhat. Lær å elsk deg selv og du kommer til å lære å unne folk lykke ❤️ Anonymkode: 1cdbe...3cc 3 1 1
Gjest WhisperingWind Skrevet 21. november 2023 #16 Skrevet 21. november 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Nei det er ikke sexy , det er ekkelt for andre. Det er ingen andre enn dere som tenner på det. Slutt å dytte sexlivet deres på andre. Anonymkode: cecd4...e71 Bryr meg ikke om det er sexy for andre 🫠 Vi synes det er hot. Så da kan du fokusere på deg selv 🤗
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #17 Skrevet 21. november 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Psykoterapi hjelper mot selvhat. Lær å elsk deg selv og du kommer til å lære å unne folk lykke ❤️ Anonymkode: 1cdbe...3cc Dårlig hersketeknikk. Å gnikke seg på hverandre fordi de ønsker å presse sexlivet sitt på andre,er kleint og ekkelt. Det går an å være lykkelige uten å drive på sånn. Tenker heller at det handler om det motsatte,at de er usikre og trenger bekreftelse. Anonymkode: cecd4...e71 2 2
Gjest WhisperingWind Skrevet 21. november 2023 #18 Skrevet 21. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dårlig hersketeknikk. Å gnikke seg på hverandre fordi de ønsker å presse sexlivet sitt på andre,er kleint og ekkelt. Det går an å være lykkelige uten å drive på sånn. Tenker heller at det handler om det motsatte,at de er usikre og trenger bekreftelse. Anonymkode: cecd4...e71 😅😅😅 Sorry to burst your bubble. Poenget er at vi glemmer verden rundt oss og har full fokus på hverandre.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #19 Skrevet 21. november 2023 Det kan nok gjøre vondt å se andre kose så mye med andre. Kanskje kommer andre ubehagelige følelser opp også som skam iforhold til sex etc. Men, heldigvis så er det fullt lovlig, og det er vel egentlig ikke noe finere enn folk som elsker hverandre ❤️ Anonymkode: b3142...790 1 4
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #20 Skrevet 21. november 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det kan nok gjøre vondt å se andre kose så mye med andre. Kanskje kommer andre ubehagelige følelser opp også som skam iforhold til sex etc. Men, heldigvis så er det fullt lovlig, og det er vel egentlig ikke noe finere enn folk som elsker hverandre ❤️ Anonymkode: b3142...790 Ja klart det 🙄 hvorfor ikke bare gjøre det lovlig å knulle på åpen gate og gå nakne? Anonymkode: cecd4...e71 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå