Gå til innhold

Vinterjakke til gutt 14 som er vanntett?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvilke merker synes han er kult da? 

Min tenåring godtok det meste, bare det sto "Superdry" på jakka. Og de hadde også fine vinterjakker til en helt OK penge. Også vanntette.

Anonymkode: f3c72...701

Annonse

Pappi skrev (1 time siden):

En gutt på 14 har kanskje noen forslag selv?

Nei, ikke som er vanntette. Han har jakker som han har valgt selv men han må ha noe som er vanntett de dagene deg pøser ned på vinteren og. Eneste ønsket er svart, til nøds mørkeblå. Merket driter han i, han har som sagt en del jakker vanntette og vanlige men ingen som er varm og vanntett. :P 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvilke merker synes han er kult da? 

Min tenåring godtok det meste, bare det sto "Superdry" på jakka. Og de hadde også fine vinterjakker til en helt OK penge. Også vanntette.

Anonymkode: f3c72...701

Han er egentlig ikke så opptatt av merker jeg får kjøpe det jeg liker så komme han med et input av og til. Men jeg kjøper helst bare Levis, Hummel og Adidas - det som holder best hos oss. Av yttertøy har vi helst gått for Bergans da det har en god vannsøyle og så har han selvsagt noen "kule" jakker som ikke har vannsøyle. Men dette året så er fargene litt for fargerike for hans smak så vinterjakke har vært vanskelig.

atropos skrev (26 minutter siden):

Den var ikke dum, jeg likte fargen. Takk for tips, skal sjekke med han om den er godkjent. :D Er den vanlig i størrelsen eller er den liten/stor?

Anonymkode: 1df14...acf

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Den var ikke dum, jeg likte fargen. Takk for tips, skal sjekke med han om den er godkjent. :D Er den vanlig i størrelsen eller er den liten/stor?

Anonymkode: 1df14...acf

Jeg vil si den er normal i størrelsen.

Sekstenåringen min bruker vinterjakke fra isbjørn, får vel til 176 tror jeg. Hadde visst ikke mørkeblå nå lenger da 😅 https://www.isbjornofsweden.com/en/articles/2.153.2298/isbjorn-carving-winter-jacket-teen-exclusive

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...