AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #1 Del Skrevet 21. november 2023 Vil ha tips til folk kan jeg følge på instagram som legger ut treningsøvelser. Styrketrening med vekter og egen kroppsvekt mm. Fokus på kvalitet og riktig teknikk er viktig. Helst kvinner siden jeg er det selv😄 Anonymkode: 8ad98...942 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #2 Del Skrevet 21. november 2023 Sjekk ut Kristin Birkelund og treningskriss☺️ Anonymkode: 105f9...c95 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #3 Del Skrevet 21. november 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Sjekk ut Kristin Birkelund og treningskriss☺️ Anonymkode: 105f9...c95 Takk, helt perfekt! Anonymkode: 8ad98...942 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #4 Del Skrevet 21. november 2023 Synes også funkygine er fin når hun legger ut økter. Anonymkode: 4832f...74d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #5 Del Skrevet 21. november 2023 Pia seeberg Fit focus Maren erdvik Shape up Stine hartmann Anonymkode: 9393c...4a7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taluno Skrevet 23. november 2023 #6 Del Skrevet 23. november 2023 Madeleine Nilsson https://www.instagram.com/madeleinenilssons/ har mange gode videoer. Jeg liker veldig godt at hun har en "overskrift" på videoene sine, sånn at når man scroller nedover så kan man se om videoen er upper body økt, økt med kettlebell, eller om det er en video for rehabilitering av knær. Jeg har også blitt veldig glad i move.with.margie https://www.instagram.com/move.with.margie/ Det er hjemmetrening med matte og noen ganger manualer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå