Gjest Anonymous Skrevet 6. november 2002 #1 Del Skrevet 6. november 2002 ble inspirert av orgasmet-temaet lenger nede.... hva er det egentlig???? du kommer, så fortsetter du og stimulerer i hvor lenge? 15 sekunder? så kommer du igjen? og slik fortsetter det? jeg pleier å ha alt mellom 5-15 minutter mellom mine orgasmer og da må jeg stimulere hele tiden og skikkelig konse for det blir vanskeligere jo flere jeg får...., men kvalisfiseres dette som multippel orgasme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosejente Skrevet 7. november 2002 #2 Del Skrevet 7. november 2002 Jeg blir også litt forvirret med hensyn til dette multi/serieorgasme-greiene...hva er hva egentlig....??? :o Ikke d at det betyr så mye egentlig......... det viktigste er jo at man har d godt uavhengig av hva det kalles..... Men...man har jo etter hvert som man blir eldre lyst til å oppleve mer og mer når det gjelder sex og nytelse.....og når jeg hører om dere med disse fantastiske (hyppige?) multiorgasmene og serieorgasmene (tror nok jeg har opplevd sistnevnte).....så blir d jo automatisk noe jeg og vil erfare... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. november 2002 #3 Del Skrevet 7. november 2002 Litt vanskelig å forklare, men det jeg mener med multi/serieorgamser er flere etterhverandre med en gang. Det får jeg lettest ved å stimulere område rundt klitoris f.eks. med en vibrator. Gjør jeg det kan jeg komme og komme og komme................... Men kan aldri stimulere rett på klitoris. Det gjør jo nesten vondt etter at man har fått orgasme. Når det gjelder innlegget ditt i den andre tråden kosejente så mener da ikke jeg heller at alderen i seg selv har noe å si, men at god kjennskap til sin egen seksualitet er viktig og den kommer vel som regel med alderen. Sa jo også at jeg ikke var så gammel Men dette er sikkert veldig individuelt, og uansett kjennskap til kroppen eller ikke, noen kommer kanskje aldri til å oppleve det??? Men uansett, ganske spennende tema det her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tvillingmamma´n Skrevet 7. november 2002 #4 Del Skrevet 7. november 2002 Innlegget over er skrevet av meg. Glemte å logge meg inn jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå