AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #1 Skrevet 21. november 2023 Veldig ny på dette! Hadde EL 14/15 november. Masse murringer siden sist sengevals😮💨 også kommer det gult, tykt/klumper(?) noen ganger. Kan det være et tidlig tegn? 5 år siden sist jeg var gravid, så masse er glemt. Håper det sitter denne gangen❤️ Anonymkode: 43c10...0c9
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #2 Skrevet 21. november 2023 Gult, tykt, klumper? Hm, det høres mer ut som et heftig soppangrep eller noe. Kanskje du bør ta en tur til lege/gynekolog og få tatt en kikk oppi der, ev ta prøver, for å finne ut av det. Det kom ingen klumper eller tykke gule greier ut av meg da jeg var nygravid, i hvert fall. Jeg ville mistenkt sopp eller lignende infeksjon om jeg var deg først og fremst. Anonymkode: 9e1bc...45f 2
Sofakona Skrevet 21. november 2023 #3 Skrevet 21. november 2023 Da er du bare 5 dpo. Alt for tidlig å få gravid symptomer. Høres ut som eventuelt sopp el
BE28 Skrevet 21. november 2023 #4 Skrevet 21. november 2023 (endret) Jeg hadde eggløsning 13/14.nov! Er på 7dpo i følge premom. Jeg har hatt stikkinger nederst i magen i et par dager nå.. Krysser fingrene for oss!! Endret 21. november 2023 av BE28
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå