AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #1 Del Skrevet 21. november 2023 Veldig ny på dette! Hadde EL 14/15 november. Masse murringer siden sist sengevals😮💨 også kommer det gult, tykt/klumper(?) noen ganger. Kan det være et tidlig tegn? 5 år siden sist jeg var gravid, så masse er glemt. Håper det sitter denne gangen❤️ Anonymkode: 43c10...0c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #2 Del Skrevet 21. november 2023 Gult, tykt, klumper? Hm, det høres mer ut som et heftig soppangrep eller noe. Kanskje du bør ta en tur til lege/gynekolog og få tatt en kikk oppi der, ev ta prøver, for å finne ut av det. Det kom ingen klumper eller tykke gule greier ut av meg da jeg var nygravid, i hvert fall. Jeg ville mistenkt sopp eller lignende infeksjon om jeg var deg først og fremst. Anonymkode: 9e1bc...45f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 21. november 2023 #3 Del Skrevet 21. november 2023 Da er du bare 5 dpo. Alt for tidlig å få gravid symptomer. Høres ut som eventuelt sopp el Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BE28 Skrevet 21. november 2023 #4 Del Skrevet 21. november 2023 (endret) Jeg hadde eggløsning 13/14.nov! Er på 7dpo i følge premom. Jeg har hatt stikkinger nederst i magen i et par dager nå.. Krysser fingrene for oss!! Endret 21. november 2023 av BE28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå