AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #1 Skrevet 21. november 2023 Han har alltid prompet mye, men i går igjennom hele dagen har det vært EKSTREMT mye promping, i tillegg til konstant rumling i magen, mye lyd fra og aktivitet fra tarmene. (Hører det godt når jeg sitter ved siden av han. Han har også gått litt oftere på toalettet enn vanlig med løs avføring. Har i tillegg vondt i magen. Jeg mistenker matforgiftning, mtp på søndag spiste han kylling og ris rester vi hadde på lørdag, men han hadde latt det stå på benken i en del timer før han pakket maten inn i kjøleskapet. Ris er jo ikke bra å la stå ute. Han var normal på søndagen etter å ha spist, men fikk ikke symptomer før på mandag. Matforgiftning skjer vel nokså raskt etter fordervet mat, ikke dagen etter? Noen som vet? Anonymkode: 58527...ad8
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #2 Skrevet 21. november 2023 Ta på neseklype Anonymkode: ddca9...715
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #3 Skrevet 21. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han har alltid prompet mye, men i går igjennom hele dagen har det vært EKSTREMT mye promping, i tillegg til konstant rumling i magen, mye lyd fra og aktivitet fra tarmene. (Hører det godt når jeg sitter ved siden av han. Han har også gått litt oftere på toalettet enn vanlig med løs avføring. Har i tillegg vondt i magen. Jeg mistenker matforgiftning, mtp på søndag spiste han kylling og ris rester vi hadde på lørdag, men han hadde latt det stå på benken i en del timer før han pakket maten inn i kjøleskapet. Ris er jo ikke bra å la stå ute. Han var normal på søndagen etter å ha spist, men fikk ikke symptomer før på mandag. Matforgiftning skjer vel nokså raskt etter fordervet mat, ikke dagen etter? Noen som vet? Anonymkode: 58527...ad8 Risen du ikke har spist opp hele til middag skal kastes. Du skal ikke sette den i kjøleskap, den skal kastes. Anonymkode: e1806...0f7
Pappi Skrevet 21. november 2023 #4 Skrevet 21. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Risen du ikke har spist opp hele til middag skal kastes. Du skal ikke sette den i kjøleskap, den skal kastes. Anonymkode: e1806...0f7 Hæ? Hvorfor det?
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #5 Skrevet 21. november 2023 Matforgiftning er heftig, og slår inn raskt. Ris skal ikke stå i romtemperatur lengre enn til at det kjølner litt, men kan være i kjøleskapet et par dager. Anonymkode: 68d77...f1a
kaarebjarne Skrevet 21. november 2023 #6 Skrevet 21. november 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Risen du ikke har spist opp hele til middag skal kastes. Du skal ikke sette den i kjøleskap, den skal kastes. Anonymkode: e1806...0f7 Tøv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå