Gå til innhold

Hva kan det være med mannen min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har alltid prompet mye, men i går igjennom hele dagen har det vært EKSTREMT mye promping, i tillegg til konstant rumling i magen, mye lyd fra og aktivitet fra tarmene. (Hører det godt når jeg sitter ved siden av han. Han har også gått litt oftere på toalettet enn vanlig med løs avføring. Har i tillegg vondt i magen.

Jeg mistenker matforgiftning, mtp på søndag spiste han kylling og ris rester vi hadde på lørdag, men han hadde latt det stå på benken i en del timer før han pakket maten inn i kjøleskapet. Ris er jo ikke bra å la stå ute. Han var normal på søndagen etter å ha spist, men fikk ikke symptomer før på mandag. Matforgiftning skjer vel nokså raskt etter fordervet mat, ikke dagen etter? Noen som vet?

Anonymkode: 58527...ad8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta på neseklype

Anonymkode: ddca9...715

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han har alltid prompet mye, men i går igjennom hele dagen har det vært EKSTREMT mye promping, i tillegg til konstant rumling i magen, mye lyd fra og aktivitet fra tarmene. (Hører det godt når jeg sitter ved siden av han. Han har også gått litt oftere på toalettet enn vanlig med løs avføring. Har i tillegg vondt i magen.

Jeg mistenker matforgiftning, mtp på søndag spiste han kylling og ris rester vi hadde på lørdag, men han hadde latt det stå på benken i en del timer før han pakket maten inn i kjøleskapet. Ris er jo ikke bra å la stå ute. Han var normal på søndagen etter å ha spist, men fikk ikke symptomer før på mandag. Matforgiftning skjer vel nokså raskt etter fordervet mat, ikke dagen etter? Noen som vet?

Anonymkode: 58527...ad8

Risen du ikke har spist opp hele til middag skal kastes. Du skal ikke sette den i kjøleskap, den skal kastes.

Anonymkode: e1806...0f7

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Risen du ikke har spist opp hele til middag skal kastes. Du skal ikke sette den i kjøleskap, den skal kastes.

Hæ? Hvorfor det?

Skrevet

Matforgiftning er heftig, og slår inn raskt. 

Ris skal ikke stå i romtemperatur lengre enn til at det kjølner litt, men kan være i kjøleskapet et par dager. :) 

Anonymkode: 68d77...f1a

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Tøv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...