AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #1 Del Skrevet 21. november 2023 Hvor kan man gi julegaver eller mat til noen som trenger det i Oslo? Tenker gjerne sånne juletrær med ønsker (typ «gutt 4 år ønsker seg Lego og joggedress). Jeg prøvde å google, men fant ikke så mye info fra i år😊 Anonymkode: 5d65d...559 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #2 Del Skrevet 21. november 2023 Vet Strawberry hoteller har hatt opplegg for det å legge gaver under ett tre (men usikker på om det står ønsker på de?), evt. kontakt røde kors? Mener det er de som har de juletrærne hvor det står ønsker på. ☺️ Anonymkode: 76d04...0d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #3 Del Skrevet 21. november 2023 Tveita senter har gaveinnlevering i alle fall, sikkert flere kjøpesentre som har. Er Frelsesarmeen som deler ut og du skriver f.eks. «jente 4-6 år» på gavelappen. Anonymkode: d3b44...b3d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 22. november 2023 #4 Del Skrevet 22. november 2023 AnonymBruker skrev (På 21.11.2023 den 14.24): Tveita senter har gaveinnlevering i alle fall, sikkert flere kjøpesentre som har. Er Frelsesarmeen som deler ut og du skriver f.eks. «jente 4-6 år» på gavelappen. Anonymkode: d3b44...b3d Takk for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #5 Del Skrevet 24. november 2023 Følger Virker ikke som at Røde kors har noen "ønsketrær" i Oslo, prøvde å google det selv. Fattighuset tar imot gaver til voksne og barn tror jeg men litt annet opplegg, man gir dem ting og så deler de ut igjen til folk. Anonymkode: ce0fd...c5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #6 Del Skrevet 26. november 2023 AnonymBruker skrev (På 24.11.2023 den 13.23): Følger Virker ikke som at Røde kors har noen "ønsketrær" i Oslo, prøvde å google det selv. Fattighuset tar imot gaver til voksne og barn tror jeg men litt annet opplegg, man gir dem ting og så deler de ut igjen til folk. Anonymkode: ce0fd...c5a Skjønner! Jeg har bare så lite peiling på hva folk faktisk trenger, så derfor jeg tenkte at det var fint med spesifikke ønsker man kan oppfylle😊 Men da skal jeg uansett sjekke ut de som er nevnt i tråden her! ts Anonymkode: 5d65d...559 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå