Gå til innhold

Gi julegaver i Oslo?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor kan man gi julegaver eller mat til noen som trenger det i Oslo? Tenker gjerne sånne juletrær med ønsker (typ «gutt 4 år ønsker seg Lego og joggedress). Jeg prøvde å google, men fant ikke så mye info fra i år😊

Anonymkode: 5d65d...559

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet Strawberry hoteller har hatt opplegg for det å legge gaver under ett tre (men usikker på om det står ønsker på de?), evt. kontakt røde kors? Mener det er de som har de juletrærne hvor det står ønsker på. ☺️

Anonymkode: 76d04...0d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tveita senter har gaveinnlevering i alle fall, sikkert flere kjøpesentre som har. Er Frelsesarmeen som deler ut og du skriver f.eks. «jente 4-6 år» på gavelappen. 

Anonymkode: d3b44...b3d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.11.2023 den 14.24):

Tveita senter har gaveinnlevering i alle fall, sikkert flere kjøpesentre som har. Er Frelsesarmeen som deler ut og du skriver f.eks. «jente 4-6 år» på gavelappen. 

Anonymkode: d3b44...b3d

Takk for tips! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger :) Virker ikke som at Røde kors har noen "ønsketrær" i Oslo, prøvde å google det selv.

Fattighuset tar imot gaver til voksne og barn tror jeg men litt annet opplegg, man gir dem ting og så deler de ut igjen til folk. 

Anonymkode: ce0fd...c5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.11.2023 den 13.23):

Følger :) Virker ikke som at Røde kors har noen "ønsketrær" i Oslo, prøvde å google det selv.

Fattighuset tar imot gaver til voksne og barn tror jeg men litt annet opplegg, man gir dem ting og så deler de ut igjen til folk. 

Anonymkode: ce0fd...c5a

Skjønner! Jeg har bare så lite peiling på hva folk faktisk trenger, så derfor jeg tenkte at det var fint med spesifikke ønsker man kan oppfylle😊 Men da skal jeg uansett sjekke ut de som er nevnt i tråden her! 

ts

Anonymkode: 5d65d...559

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...