AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #1 Del Skrevet 21. november 2023 Heia! Jeg er akkurat ferdig med første ivf-forsøk. Jeg ble ganske overstimulert og de måtte stoppe stimuleringen (coaste), før de tok ut egg. De fikk ut 11 egg, 4 ble befrukta og 2 ble dyrket til dag 5. Grunnet vann i buken og enorme eggstokker dag 5 fikk jeg ikke innsett. Skal prøve fryseforsøk etter jul. Er 36 år, så ikke så god tid. Skriver her i håp om erfaringer fra andre om få egg på frys og fryseforsøk som gikk bra, for etter flere uker med smerter og nesten daglige kontroller på sykehus og null innsett blir man jo litt lei seg. Vet at mange har hatt langt flere runder, så er klar over at jeg ikke skal synes synd på meg selv takker på forhånd! Anonymkode: c36e0...52d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #2 Del Skrevet 21. november 2023 Klart du blir lei deg, det er da ikke noe rart. Man har jo ikke uendelig med forsøk. Jeg har vært på grensa til å bli overstimulert og skjønte etter hvert at det også går utover kvalitet på egg. Jeg fikk satt inn egg, men var utrolig stinn i magen. Anonymkode: f569f...ba9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #3 Del Skrevet 21. november 2023 Ts her, tusen takk for svar! Jeg har også fått inntrykk av at det kan gå utover eggene at man blir overstimulert og ikke minst at jeg måtte stoppe med menopur. Vet du noe om forskjell på suksess på blastocyst som er fryst og egg før blastocyst-stadiet? så bra du fikk satt inn! Håper det gikk bra for deg♥️ Anonymkode: c36e0...52d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #4 Del Skrevet 21. november 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ts her, tusen takk for svar! Jeg har også fått inntrykk av at det kan gå utover eggene at man blir overstimulert og ikke minst at jeg måtte stoppe med menopur. Vet du noe om forskjell på suksess på blastocyst som er fryst og egg før blastocyst-stadiet? så bra du fikk satt inn! Håper det gikk bra for deg♥️ Anonymkode: c36e0...52d Det er litt forskjellige syn på hva som er ideell tid å fryse egg på. Min klinikk mente blastocytt var best. Og siden jeg har to blastocytt-søsken er jeg vel enig 😉 Lykke til! Anonymkode: f569f...ba9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #5 Del Skrevet 21. november 2023 Ts igjen, takk for god hjelp. Veldig glad du har to blastocytt-søsken ♥️ tusen takk! Anonymkode: c36e0...52d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #6 Del Skrevet 21. november 2023 Vi gjorde totalfrys, fikk to egg på frys og bøe gravid på andre innsett Anonymkode: cacf3...2ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #7 Del Skrevet 21. november 2023 Takk for at du deler og glad på deres vegne!💛 Anonymkode: c36e0...52d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #8 Del Skrevet 21. november 2023 Fryseforsøk har bedre sjanser enn ferskforsøk. Jeg har så høy AMH at jeg har nok meget høy risiko for overstimulering, men trøster meg med at det er bra med fryseforsøk. Anonymkode: 2a41c...da2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #9 Del Skrevet 21. november 2023 Lykke til! Håper du slipper overstimulering🤞 Anonymkode: c36e0...52d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #10 Del Skrevet 21. november 2023 Ts her. Takk for gode og oppløftende ord og innspill jeg tar med meg videre 😊 Anonymkode: c36e0...52d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #11 Del Skrevet 21. november 2023 Det er faktisk anbefalt å gjøre totalfrys ihvertfall når man får ivf gjennom det offentlige. For da fryses KUN gode egg ned, og skulle det ikke være gode nok egg å fryse, får du forsøkt tilgode. Anonymkode: cacf3...2ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå