AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #1 Skrevet 21. november 2023 Jeg har vært inne til fast sjekk flere ganger i året i mange år nå, og straks har jeg siste sjekken. Feirer for lite og vil feire med familien 😊 Hvordan feiret du? Tips? Anonymkode: ed92e...4ce 3
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #2 Skrevet 21. november 2023 Hvis sønnen min klarer fem år uten tilbakefall, har jeg også lyst til å ha en stor feiring. Jeg har tenkt på enten å invitere til en stor familiefest med venner og familie i hagen, eller at vi som familie planlegger en ferietur utenom det vanlige. Det som taler i mot å innlemme andre i feiringen, vil kanskje være at andre folk har gått videre med livene sine og sikkert for lengst vil ha glemt at barnet vårt holdt på å dø av kreft. Mens for oss er hver kontroll nervepirrende, selv om det nå er en stund siden behandlingen var ferdig, fordi vi vet at han trolig ikke overlever et tilbakefall med hans veldig aggressive kreftform. Jeg støtter veldig å markere avslutning av kontroller, for det er virkelig noe å feire❤️ Anonymkode: 6385c...6c4 5
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #3 Skrevet 21. november 2023 Feir etter hver positive kontroll og lev livet hver dag til maks.🎉🎈✨️❤🥳 Håper ts og sønnen til hun i innlegget over meg blir frisk og får et langt liv. Hilsen ei som nettopp ble enke da min mann gikk bort pga kreft. Anonymkode: 2f055...722 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå