AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #1 Skrevet 21. november 2023 🤍Vi har kjent hverandre I 2år.. Begynte med snap først så tok kontakten seg opp. Nå har det blitt besøk etter besøk. Vi har småklint litt, hatt "nesten" episode med sex men ikke mer. Praten flyter mellom oss, men vanskelig å vite hva han føler og tenker om meg. Han er mann med stor M og snakker lite om følelser, men samtidig kan jeg merke at han er sikker rundt meg. Han prater aldri så mye med andre tilstedet, så tydelig jeg gir han god energi og . Etter 3 mnd med besøk, mye snap og litt kjærlighet, tror dere han er blittglad i meg? Hvor lang tid går det før man blir glad i hverandre for din del?Vi er begge 31 Anonymkode: d6fc4...b35
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #2 Skrevet 21. november 2023 Dere er voksne og bør vel kunne snakke om sånt Selv en mann med "stor M" som du sier bør kunne prate om følelsene sine. Spør "hva tenker du om oss?". Anonymkode: dcc58...3b4 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #3 Skrevet 21. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dere er voksne og bør vel kunne snakke om sånt Selv en mann med "stor M" som du sier bør kunne prate om følelsene sine. Spør "hva tenker du om oss?". Anonymkode: dcc58...3b4 Kan vel spørre han rett ut:-) Anonymkode: d6fc4...b35
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #4 Skrevet 21. november 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Kan vel spørre han rett ut:-) Anonymkode: d6fc4...b35 Spurte han ikke rett ut men jeg får komplimenter og han vil ha sex, kos og til og med klining når vi nå hadde sex. Han sendte natta mld med en gang han var hjemme. Anonymkode: d6fc4...b35
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå