Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2006 #1 Skrevet 28. januar 2006 Jeg har i utgangspunktet fin hud, men t-sonen blir alltid blank, og det kort tid etter ansiktsrens og påføring av krem. Bruker en krem av Decleor for å matte ned huden. Er det noen som har prøvd sånn mattende papir, som man trykker mot de blanke partiene? Isåfall, fungerer det? Jeg vil ikke bruke pudder, for det tetter jo igjen porene og jeg får sorte prikker i tillegg til den blanke huden. Noen som har noen andre tips? Kanskje er det noe hormonelt?
Gjest gjest1 Skrevet 28. januar 2006 #2 Skrevet 28. januar 2006 Sånn blottepapir fungerer supert på meg Det er jo supert å ha med i veska også, så kan du bare ta en tur på do i ny og ne, jeg bruker som regel to tørk til dagen og har veldig blank hud
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2006 #3 Skrevet 28. januar 2006 Takk for svar. Høres jo praktisk ut med sånn papir ja. Jeg brukte endel pudder før, for å matte ned huden på den måten. Men tror kanskje det bare gjorde vondt verre, for pudder har jo en uttørrende effekt på huden, og det endte med at jeg ble stadig mer blank i t-sonen. Håper det normaliserer seg på sikt.
Gjest Virvel Skrevet 28. januar 2006 #4 Skrevet 28. januar 2006 Helt vanlig dopapir eller papirlommetørkler gjør da samme nytten? Jeg fikk noen prøver på sånn fancy blottepapir en gang, men synes ærlig talt ikke det var noen forskjell, så da gidder jeg ikke å bruke masse penger på det når jeg kan få noe tilsvarende "gratis". :-D
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2006 #5 Skrevet 28. januar 2006 Jeg bruker T-sone produktet fra Decleor. Det en en liten tube,men den varer leenge. Jeg bruken den hver dag i panna,og jeg har hatt min tube i ett år, allikevel er den ikke på langt nær tom! Den funker kjempe greit! Virker litt dyr når du kjøper den,men den er utrolig drøy. Bruk den over vanlig krem.
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2006 #6 Skrevet 28. januar 2006 Hvis dopapir gjør samme nyttet som dyrt mattende papir man får kjøpt på parfymeriet, så lar jeg være å kjøpe. Dopapir funker nemlig ikke til å dempe min blanke hud.. Ang. sånn mattende gel fra Decleor. Den har jeg faktisk. Men har kun brukt den på nesa. Er redd for at også den skal tette igjen porene. Kreves jo flere påføringer hver dag, og da får vel ikke huden puste?
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2006 #7 Skrevet 28. januar 2006 Ang. sånn mattende gel fra Decleor. Den har jeg faktisk. Men har kun brukt den på nesa. Er redd for at også den skal tette igjen porene. Kreves jo flere påføringer hver dag, og da får vel ikke huden puste? ← Den er oljefri,så ingen fare!
Impala Skrevet 29. januar 2006 #8 Skrevet 29. januar 2006 Jeg bruker Oil-Control Blotting Paper fra Shiseido, og jeg syns det funker kjempebra. Det inneholder litt pudder, og matter ned kjempebra. Funker mye bedre enn dopapir på min hud iallefall
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 29. januar 2006 #9 Skrevet 29. januar 2006 *notere ned blottepapir fra Shiseido*. Takk for tipset
Gjest Jalileh Skrevet 29. januar 2006 #10 Skrevet 29. januar 2006 Jeg bruker T-sone produktet fra Decleor. Det en en liten tube,men den varer leenge. Jeg bruken den hver dag i panna,og jeg har hatt min tube i ett år, allikevel er den ikke på langt nær tom! Den funker kjempe greit! Virker litt dyr når du kjøper den,men den er utrolig drøy. Bruk den over vanlig krem. ← Hva heter den?
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 29. januar 2006 #11 Skrevet 29. januar 2006 Den heter Gel T Zone Regulateur. Jeg har den i panna nå Fortsatt matt, påførte den ved 10-tida idag. Men nesa er en annen sak..
Gjest Jalileh Skrevet 29. januar 2006 #12 Skrevet 29. januar 2006 Den heter Gel T Zone Regulateur. Jeg har den i panna nå Fortsatt matt, påførte den ved 10-tida idag. Men nesa er en annen sak.. ← Ah...sløva litt her. Takk takk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå