Gå til innhold

Hvor får man tak i batteri til pc?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tror jeg trenger nytt batteri til min pc, en Acer aspire V Nitro

det vil ikke lade lenger ser det ut til, så må skaffe nytt. Elsker pc'en min  og vil gjerne beholde den. Noen som har tips til hvor man skaffer et nytt et? 

Når jeg leser om batterier på nett så står det at de skal holde  3-5 år, mitt har holdt i mange fler år enn det.. så det er bra, men nå må jeg alså ha nytt

Anonymkode: 070ad...543

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jepp google er vår venn, og jeg har selvfølgelig vært der ;) men, hvor er det beste alternativet å kjøpe fra? :) var mer det jeg lurte på da

Anonymkode: 070ad...543

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være lurt å bruke en butikk som har greie anbefalinger på trustpilot og slike steder, samt at de har batteriet i sortimentet sitt. Kan også være kjekt om de er VOEC-registrert eller tar seg av import og fortolling. Alltid kjedelig å få en tilleggskostnad på 299+25% mva og porto fordi de holder til i Danmark... 

Bare sørg for å sjekke at det nye batteriet du bestiller har samme spenning, kontakter osv som det gamle.  

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan søke på serienummeret som står på det batteriet du har, er mye enklere å finne batteri på den måten. Vil anbefale å kjøpe batteri av norske butikker hvis det er mulig siden utenlandske butikker kan ha restriksjoner på hvor de sender batteri siden flyselskapene krever en del ekstraarbeid p.ga. sikkerhet.

Hvis du skal bytte det selv så sørg for at du har riktig verktøy, det er kjedelig å ødelegge skruer fordi skrujernet er ett hakk for stort eller for lite. Du bør også ha "spudger", plekter eller noe lignende for å løsne klips.

Anonymkode: d4ee6...2e2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...