Gå til innhold

Hvordan ta opp som mann at man vil prøve buttplug e.l. på seg selv med kvinnelig partner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Noen som har tips til hvordan man som mann tar opp med kvinnelig partner gjennom ti år at man ønsker å prøve buttplug eller andre anale leketøy på seg selv under sex og seksuell lek?

Jeg har ingen intensjon om å hinte, spørre eller be henne om å vurdere anale leketøy eller analsex på seg. Det er utelukkende noe jeg vil prøve, da jeg i voksen alder har "oppdaget" en "ny" erogen sone ved meg selv, men som jeg synes er skummelt å ta opp siden vi aldri har gjort noe slikt før.

Jeg har heller ikke planer om å be hun "pegge" eller "rimme" meg.

Anonymkode: e5d1d...6bf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er litt lei. Du må nesten bare samle mot. Du kan også ta det opp på nivået over, og si at du skal spørre om noe, som du føler både flaut og vanskelig, og er usikker på hvordan hun reagerer.  

Hos oss falt det naturlig, etter at hun ikke likte analsex. "du kan jo prøve å putte noe oppi der selv".  Ok, sa jeg da. Det var ca 8-10 år inn i forholdet. 

Neste sjanse ble en venninne, som jeg lå med en sjelden gang. Da spurte jeg bare om det var greit at jeg brukte en buttplug under samleiet, og hun reagerte ikke på det. 

Nå er det ny kjæreste, som ikke har sperrer for anal lek i det hele tatt. Hun tar ofte initiativ til både fingre, leketøy, rimming, analt samleie, og hva som måtte gå an. Hun var også litt nervøs for å spørre, for det er langt fra alle mannfolk som tar en finger oppi der.

Sitat

Anonymkode: a95e3...8cf

• Liker 1
  • Hjerte 3
Skrevet

Om du sier du har tenkt på det en stund men synes det er litt vanskelig å ta det opp, så går det vel bra? Du vet jo litt om hvor hun ligger i forhold til det, siden dere allerede har snakket om analsex. 
Bare å presisere at du ikke forventer at hun skal delta i det eller på andre måter gjøre noe aktivt. Men kanskje hun overrasker deg om hun blir nysgjerrig?

• Hjerte 1
Skrevet

Mannen min sa det bare rett ut noen år inn i forholdet og nå har det blitt en normal del av vårt sexliv. 

Jeg ville bare ha sagt: «jeg har oppdaget prostatastimuli og lurer på om vi kunne ha testet det under sex?» også forklar hva du ønsker og dine tanker rundt hennes involvering. Kanskje hopper hun på tanken, trenger litt tid til å venne seg til tanken eller så er hun rett og slett imot det. 

Anonymkode: 06d56...366

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Ikke helt i målgruppen din, men deler allikevel. 

Jeg var tidlig ute med å spørre kjæresten min om han var åpen for at jeg på sikt kan få prøve ut anallek på han og få muligheten til å gi han prostataorgasme og kanskje få lov til å rimme han. Av erfaring vet jeg de fleste menn blir nysgjerrig når jeg spør om dette, og etter de har prøvd blir de hekta. Det KAN bli sliitsomt fordi jeg ikke orker å rimme hveeeer dag. Men som variasjon og avveksling til vanlig komme-i-munnen-avslutning liker jeg det.

Det mest opphissende for meg er å se han nyte, at jeg gjør han spinnvill, i tillegg til å se at han nyter å tilfredsstille meg. 

Jeg liker ikke å bli rimmet selv, hittil, men med kjæresten min er det godt på en ny måte når han utforsker når han for eksempel tar meg bakfra. 

Hopp i det, dere kjenner vel hverandre inn ut by now? 😇

But plug har jeg forresten aldri prøvd på en mann. Er det skikkelig digg? Har du link til en du kan anbefale? Hva er fordelene/ulempene?

Anonymkode: eb941...ba8

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg var sammen med en fyr da jeg var ung. Han ville bruke leketøy på meg analt. Vi hadde aldri hatt analsex. Min respons var at jeg var med dersom begge gjorde det. Slik ble det og i ettertid har dette nesten blitt en gjenganger når jeg har vært med andre menn. Min ex gjennom mange år elsket å bli rimmet og bruke plugg noen ganger, men han likte ikke for mye "inn og ut" 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

But plug har jeg forresten aldri prøvd på en mann. Er det skikkelig digg? Har du link til en du kan anbefale? Hva er fordelene/ulempene?

Er for det meste størrelsen som er forskjellen og det er jo preferansene individuelle. Man kan bruke vanlige plugger eller man kan bruke p-plug (lik den på bildet). P-plug er gjerne buet litt for å bedre treffe prostata, men min erfaring er at vanlige plugger gjør susen også. Finnes også med vibrering for ekstra stimuli. Anbefaler dog med avlang ende fremfor rundt mtp. faren for at den skal gli helt inn (selv om jeg aldri har opplevd det på hverken meg eller noen menn).

E751D823-E1FD-41CB-A014-C888C3F7BCDF.png

Anonymkode: 06d56...366

• Liker 2
Skrevet (endret)

Er egentlig så mange damer negativt innstilte til det da, lurer jeg på? De kan være negative hvis andre pusher DEM til analsex, men tilfellene jeg kan tenke meg der en dame kan være veldig negativ er kanskje om hun er veldig redd for bakterier, veldig religiøs, har uttrykt før at hun synes analsex er ekkelt generelt... er det ikke bare å spørre "hva synes du om å prøve å putte noe opp i rompa mi?", eller så kan du jo lyve og si at du har lest om at det kan være godt for menn, og har lyst til å prøve, og kanskje hun har lyst til å være med? Vil tro de fleste damer vil synes det er ganske morsomt om de klarer å gjøre noe mannen deres liker veldig godt, spesielt når det ikke egentlig er mye som må til 😁

Endret av katties
Skrevet

Hos oss er det meg, mannen som ikke vil. Kona har spurt ved et par anledninger om jeg vil.

Du har ikke noe å tape. Du har pult dama i 10 år. Da må du gro baller nok til å fortelle hva du ønsker ass😅👌🏼

Anonymkode: 743ac...c0a

• Nyttig 3
Skrevet
katties skrev (26 minutter siden):

Er egentlig så mange damer negativt innstilte på det da, lurer jeg på?

Selvfølgelig er de ikke det. Problemet hos ts er sikkert ti år uten å ha en tradisjon for å eksperimentere, og tilføre nye ting, og uten seksuell kommunikasjon. Han er redd for at hun skal tro at det plutselig har skjedd noe nytt hos ham, som vil prøve dette. Enkelte lite opplyste mennesker, har også et stigma rundt dette med menn som putter ting i rumpa. 

Skrevet

Snakk sammen!

Mannen ymtet frampå, men for meg var det veldig fremmed. Men han la den sammen med det andre sexleketøyet. Et par måneder senere testet vi den ved pulings etter et par glass vin 😄

Anonymkode: e6995...737

Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Selvfølgelig er de ikke det. Problemet hos ts er sikkert ti år uten å ha en tradisjon for å eksperimentere, og tilføre nye ting, og uten seksuell kommunikasjon. Han er redd for at hun skal tro at det plutselig har skjedd noe nytt hos ham, som vil prøve dette. Enkelte lite opplyste mennesker, har også et stigma rundt dette med menn som putter ting i rumpa. 

Så lenge det ikke er "noe" som tilhører andre menn, utenfor en medisinsk setting, så BURDE det jo ikke være så gal innstilling til det da 😋

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hei,

Noen som har tips til hvordan man som mann tar opp med kvinnelig partner gjennom ti år at man ønsker å prøve buttplug eller andre anale leketøy på seg selv under sex og seksuell lek?

Jeg har ingen intensjon om å hinte, spørre eller be henne om å vurdere anale leketøy eller analsex på seg. Det er utelukkende noe jeg vil prøve, da jeg i voksen alder har "oppdaget" en "ny" erogen sone ved meg selv, men som jeg synes er skummelt å ta opp siden vi aldri har gjort noe slikt før.

Jeg har heller ikke planer om å be hun "pegge" eller "rimme" meg.

Anonymkode: e5d1d...6bf

Bare kjør på. Det verste som kan skje er att hun ikke vill. Jeg gjorde det til min kone. Jeg eier ikke skam forøvrig. Jeg ble rimmet i ettertid og det var helt sinnsykt digg. Man skal ikke ha skam ovenfor sin partner vettu. Lykke til.

Anonymkode: 7dee6...04e

Skrevet

Haha! Du høres ut som mannen min, han oppdaget også en ny erogen sone langt ut i forholdet vårt. 

Han ønsket også å bruke en buttplug under sex, men var engstelig og flau ovenfor meg. Redd for jeg skulle dømme han, redd for at jeg skulle tenke det var homo osv. 

Bare ta opp at du har testet litt nye ting og ønsker å prøve buttplug under sex. At du ikke forventer hun skal gjøre noe. Kanskje hun trenger litt tid på å fordøye det. 

Jeg for min del ble veldig overrasket når mannen min kom med dette, det kom bare veldig uventet, så jeg trengte litt tid. Deretter var det helt i orden 🙂

Anonymkode: ba4bf...018

• Liker 1
Skrevet

Du må gjøre det, det er ekstremt deilig for menn. Jeg gjør det på typen hver gang vi har sex og det er daglig, ofte 2 ganger. Han får helt magiske orgasmer av det. Det er litt lytt her og naboene må høre det går for han😅😅

Anonymkode: f1497...837

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du må gjøre det, det er ekstremt deilig for menn. Jeg gjør det på typen hver gang vi har sex og det er daglig, ofte 2 ganger. Han får helt magiske orgasmer av det. Det er litt lytt her og naboene må høre det går for han😅😅

Ekstremt deilig for noen menn. 
Selv syntes jeg det er ubehagelig💁🏼‍♂️

Men samme det TS. Du må jo klare å si hva du ønsker og liker? 

Anonymkode: 743ac...c0a

• Liker 1
Skrevet

Har dere åpen kommunikasjon og «tørr» å si alt til hverandre, og hun er åpen og seksuell, skal hun ta dette veldig positivt😘

Skrevet

Du må bare si at det er noe du ønsker å prøve. Det er ingen stor sak, og absolutt ikke flaut eller unormalt.

Anonymkode: df6ad...45f

• Liker 1
Skrevet

Veldig enkelt: ta det opp og spør om det er innafor hennes grenser?

En rimelig uskyldig forespørsel da. 

• Liker 2
Skrevet
AprilLudgate skrev (1 time siden):

Veldig enkelt: ta det opp og spør om det er innafor hennes grenser?

En rimelig uskyldig forespørsel da. 

Det er det og hvis det gir han de beste orgasmer, er jo det og en bra ting for henne også😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...