Gå til innhold

Magetrøbbel ved Corona?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har hatt magetrøbbel som verste symptom ved corona, hvor lenge varte det? Andre uka her med uvel, elendig form, gulping, kvalme, sure oppstøt...... Har ikke testet, men mistenker corona.

Anonymkode: be6a3...6dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Dere som har hatt magetrøbbel som verste symptom ved corona, hvor lenge varte det? Andre uka her med uvel, elendig form, gulping, kvalme, sure oppstøt...... Har ikke testet, men mistenker corona.

Jeg kastet opp og hadde diare i 3-4 uker. Gikk ned mange kilo. Fikk beskjed at korona hadde satt seg i tarmene. Hadde ingen luftveissymptomer utover 2 dager.

Anonymkode: 32a46...5e7

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jeg kastet opp og hadde diare i 3-4 uker. Gikk ned mange kilo. Fikk beskjed at korona hadde satt seg i tarmene. Hadde ingen luftveissymptomer utover 2 dager.

Anonymkode: 32a46...5e7

Takk for svar 🙂

Skrevet

Samboer har hatt diaré i tre uker nå. Han har fått omtrent samme symptomer som IBS: han reagerer på noen matvarer, men ikke på alle. Det startet under corona og fortsatte etterpå, selv om resten av ham er frisk igjen. 

Anonymkode: c6d8b...ca6

• Liker 1
Skrevet

Kan jeg spør om dere fikk utslag på korona testen med en gang?

Anonymkode: ed8ee...ba7

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kan jeg spør om dere fikk utslag på korona testen med en gang?

Nei, jeg fikk ikke utslag på testen med en gang. Først hadde jeg over et døgn med lette symptomer. Da var testen negativ.

Så fikk jeg kjempehøy feber, svært vondt i hodet, mer luftveissymptomer og vondt i kroppen. Da ble testen positiv. Og da viste testen to streker etter under ett minutt. 

Anonymkode: c6d8b...ca6

Skrevet

Jeg hadde diaré og oppkast noen timer en natt. Følte meg grei igjen dagen etter, og dagen etter der igjen følte jeg meg frisk. Men så våknet jeg den tredje dagen med diaré igjen, og det varte ut den dagen. Hadde ikke hverken oppkast eller diaré etter det, men var uggen og i dårlig form i mange uker etterpå.

Det var først da jeg fikk diaré igjen etter at jeg trodde jeg var frisk, jeg begynte å mistenke covid. Testet en gang uten utslag, så en gang til med utslag, men ganske svakt.

Anonymkode: 72a47...7eb

• Liker 1
Skrevet

Hm, jeg har det som ts at jeg er uggen men har ikke hatt noe oppkast eller diare ennå, holdt på  i godt en uke nå... Tok en test når jeg hadde litt sår hals men ikke noe utslag... Veldig irriterende å kjenne på at noe er på vei til å begynne men ingenting skjer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...