Gå til innhold

Hva er budsjettet ditt for julegaver i år?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva er budsjettet ditt for julegaver i år (hvis du skal gi gaver selvfølgelig)? 
Jeg har (dessverre) vært helt elendig til å planlegge i år i forhold til tidligere. 🤡 Mangler fortsatt 5 gaver og per nå ligger totalsummen for gaver på 4124,37,-. 

Havner antakeligvis på 5000-6000 totalt for alle julegavene. 

Anonymkode: a6dbb...4e8

Blir nok ca det samme her, rundt 5000 tenker jeg. En stor dyr lego til hver av ungene, og en annen ting de ønsker seg. Noe småtteri til mannen og til øvrig familie. Sjokolade antagelig, enkelt og greit.

Anonymkode: f5023...c8b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I år skal jeg kun kjøpe gave til min mor, min søster, min svoger, min niese og min datter - så totalt 5 gaver. 

Budsjettet er 6000,- 

Skrevet

Jeg kjøper det jeg pleier, ca 4-maks 5000 til de aller nærmeste.

Anonymkode: c799d...ec5

Skrevet

Ca. 4-5000 tenker jeg

Anonymkode: 79880...19d

Skrevet

Rundt 4000.

Anonymkode: db016...8fc

Skrevet

Blir sannsynligvis rundt 10.000 

Utrolig mange å kjøpe gave til: 6 tantunger, foreldre og svigerforeldre og 3 egne barn. Og ja, til hverandre også (men den tipper jeg utgår i år pga masse utgifter). Synes det er dyrt 😕 

Anonymkode: 8d827...ffd

Skrevet

Jeg pleier ikke ha budsjett, rett og slett fordi jeg har god økonomi og fordi familien min består av 3 stk hvor en er muslim(min mann) og ikke ønsker julegaver:P Vel, gir til 5 venner/venninner også da. Men gir for ca 2000 til hvert familiemedlem(minus mannen), for 500 til alle venner/venninner, med unntak. Noen ganger litt mer om jeg finner noe perfekt. Så ikke akkurat voldsomme utgifter her i gården. Folk som har masse familie må jo bli blakk...

Anonymkode: e6ace...a95

Skrevet

1000-0 om min far overlever til jul 

• Hjerte 2
Skrevet

Må være Max 2000 kr. Har bare to personer å kjøpe til. Kjøpt litt alt. 

Skrevet (endret)

Har ikke noe budsjett

Pleier å havne på 15-20 000 totalt 

men det inkluderer gaven til min mann og min gave fra min mann

Endret av Rucula
Skrevet

Har brukt 3050 kr hittil, og har én gave igjen (ca 200 kr)

Skrevet

3500 kroner. Skal ordne 7 presanger.

Anonymkode: d4b11...dd9

Skrevet

10-12 000.

Anonymkode: 5aaff...6e8

Skrevet

Ca 6000kr. Mannen og jeg bruker vel totalt 12k til sammen.  Til ca. 10-12 familiemedlemmer. 

Anonymkode: bd4f0...d09

Skrevet

er det bare jeg, som tenker at julegaver burde å være kun til de nærmeste uten 'press'? :)

ofc, nærmeste familien, men her typer jeg mamma, pappa, samboer, dattera.. 

dattera vil få den beste alltid og samboeren, resten.. små gaver de trengs. 

thats it ;)

Anonymkode: 6585a...0ef

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

er det bare jeg, som tenker at julegaver burde å være kun til de nærmeste uten 'press'? :)

ofc, nærmeste familien, men her typer jeg mamma, pappa, samboer, dattera.. 

dattera vil få den beste alltid og samboeren, resten.. små gaver de trengs. 

thats it ;)

Anonymkode: 6585a...0ef

Noen har ganske mange som nærmeste familie. Jeg har hatt mor, far, søsken med flere barn, mine egne fire barn og mann. Nå er alle nieser og nevøer voksne, og mine barn er voksne,  så det har blitt litt mindre etterhvert, da vi ikke gir til voksne nieser og nevøer, men så har barnebarna kommet. Så da blir det mange nære som får gaver. 

Anonymkode: 3d893...d80

Skrevet

Raskt regnet over ca 2000kr. Foreldre, søsken (med partnere), 5 tantebarn, 1 onkel. + julekort. Må også ut med frakt, så blir maks 2300kr med frakt. Sender i to ulike pakker. 

Anonymkode: c5bc4...a6e

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 21.11.2023 den 9.35):

Hva er budsjettet ditt for julegaver i år (hvis du skal gi gaver selvfølgelig)? 
Jeg har (dessverre) vært helt elendig til å planlegge i år i forhold til tidligere. 🤡 Mangler fortsatt 5 gaver og per nå ligger totalsummen for gaver på 4124,37,-. 

Havner antakeligvis på 5000-6000 totalt for alle julegavene. 

Anonymkode: a6dbb...4e8

Er dette snakk om familie eller egne barn. Barna mine får 1000-1500 kr hver. Jeg har kuttet drastisk på familie og der legger jeg maks 200 kr per hode. Tantebarna får 500 kr hver har 2. Jeg og mannen gir ikke gaver til hverandre, det legger vi i en helgetur seinere i løpet av året

Endret av Miaiai
Skrevet

1000-1500 max

Anonymkode: 3c44e...d2e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...