Gå til innhold

Hva er budsjettet ditt for julegaver i år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er budsjettet ditt for julegaver i år (hvis du skal gi gaver selvfølgelig)? 
Jeg har (dessverre) vært helt elendig til å planlegge i år i forhold til tidligere. 🤡 Mangler fortsatt 5 gaver og per nå ligger totalsummen for gaver på 4124,37,-. 

Havner antakeligvis på 5000-6000 totalt for alle julegavene. 

Anonymkode: a6dbb...4e8

Skrevet

Har ikke budsjett, men bruker vel en 2-3000 i løpet av året tenker jeg. 

Anonymkode: e82e6...df7

Skrevet

Har ikke budsjett, og har ikke landet hvem jeg skal kjøpe til ennå. Har tidligere praktisert å ikke utveksle gaver med de voksne i familien, men to sutrekopper har nå klagd så mye at jeg tror vi faller tilbake igjen på gaver.

Normalt pleier jeg å holde meg til 500 per person jeg kjøper til og1000 kroner til de nærmeste. 

Så i år ca 6000 - 8000

Skrevet

Tja... 1500 tenker jeg. Orker ikke å styre med noe spesielt i år, kjøper gavekort og skriver hilsener. 

Anonymkode: 210fe...f56

• Liker 2
Skrevet

Har ikke budsjett, men regner med jeg havner på 3-4000 kr.

Skrevet

Har 4 barn, foreldre og besteforeldre å kjøpe til, samt noen småting til mannens søsken. Ender vel på rundt 8000,- tenker jeg. Men da får de 2 yngste som fremdeles er under 18 år litt ting som uansett er nødvendig. 

Anonymkode: 37177...dec

Skrevet

Tror det blir rundt 4-5000 kr 🙊. Har stor familie. Bruker alt for mye penger i jula. 

Skrevet

Bruker 4000-5000 ca. To barn. Foreldre. Bestemor. Søsken. Tantebarn.

Anonymkode: 60112...5c4

Skrevet

Havner nok på rundt 5000. Ett eget barn (+ en baby som kun får liten gave fra storesøster), fire tantebarn, mine foreldre og samboer. Har heldigvis sluttet å gi gave til søsken. De har nok og vi har nok. 😅

Anonymkode: ca8be...231

Skrevet

20 000

Anonymkode: 80a1f...bdc

Skrevet

Vet ikke hvor mye jeg skal bruke, men sksl gi gave til mannen min,barna våre og min mor.

Så blir ikke all verdens..

Skrevet

Tipper ca. 1500,- fordelt på 4 personer. Har ingen supernære familierelasjoner så slipper relativt billig unna. Julegaver for meg, da er det tanken som teller, ikke prislappen.

Skrevet

jeg har til nå brukt ca 15 000 og har igjen å bruke minst 6000 til før alle er i boks.. I tillegg kommer partners julegaver til sine og til meg.. 

Anonymkode: a4b69...cc4

Skrevet

Ca 6 - 7.000. Liten familie. Liker å kjøpe julegaver 🙂. Det er det jeg bruker, men mannen kjøper jo også noen gaver i tillegg.

Anonymkode: c6b20...4b2

Annonse
Skrevet

Under 6000, håper jeg. Kjøper til mann og to barn, foreldre og nevøer/nieser, og muligens et par venninner. 

Anonymkode: 8210d...d8c

Skrevet

Tja 

4*300 = 1200 til tantebarna (små)

3*500 = 1500 til mor, far og søster

2*500 = 1000 til bonusbarna

Har ikke bestemt meg til kjæresten, blir mellom 2500-20.000 en plass. 

Anonymkode: 17c49...0dd

Skrevet

0 kr sånn egentlig. Kjøper ikke julegaver. Planlegger det ihvertfall ikke.

Men blir vel sikkert 1000 kr tilsammen for det jeg kjøper i siste liten av dårlig samvittighet. Ett par venninner + barn av familiemedlemmer. 

Anonymkode: e40a0...df7

Skrevet

Tenker budsjettet ligger på 500kr I år. 

Anonymkode: f014f...68c

Skrevet

Jeg har brukt ca 1500 og har da kjøpt til 2 tantebarn, mine foreldre, min søster og hennes mann. Regner med at det går et par tusinger til på mannen sin side (de er noen flere), og da gjenstår min bestemor og mannen. Kanskje 5 -6 000?

Jeg er mer bekymret for matbudsjettet til jul, for å være helt ærlig. Vi får huset fullt i nesten en uke. Det kan bli dyyyyyyrt.

Anonymkode: b76af...b02

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...