Gå til innhold

Straks bursdag, og han ønsker seg kun robux

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingenting annet. Kun robux for å kjøpe seg kostymer og skins, noe som forsvinner igjen like fort som de kom. Jeg har spurt ham hundre ganger, men han vil ikke ha noe annet. Hva tenker dere? Gi inn og kjøpe robux i bursdagspresang, eller noe annet fysisk som han egentlig ikke ønsker seg? Han blir 9 år.

Anonymkode: 82356...824

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ingenting annet. Kun robux for å kjøpe seg kostymer og skins, noe som forsvinner igjen like fort som de kom. Jeg har spurt ham hundre ganger, men han vil ikke ha noe annet. Hva tenker dere? Gi inn og kjøpe robux i bursdagspresang, eller noe annet fysisk som han egentlig ikke ønsker seg? Han blir 9 år.

Kjøp en liten ting ved siden av, og gi resten av gaven som det han ønsker seg. Jeg skjønner tanken din, men hvis det gjør han lykkelig så er det en fin gave 😊

Anonymkode: c74f5...3b4

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg hadde gitt ham Robux. Jeg skjønner godt at det oppleves fullstendig unødvendig (vi har selv en som bruker det meste av ukepenger på det), men det gir ham glede og det er jo det viktigste. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Robux vil gi ham økt sosial status og popularitet blant venner på samme nivå som du TS ser f.eks. på Ganni-kjole eller Chanel-veske. Gjør det mer mening nå? Gi ham Robux. 

det er for øvrig det samme begge barna ønsker seg i julegaver. Har også en gutt på 9 år. 😄 

Anonymkode: 6bca7...521

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Robux vil gi ham økt sosial status og popularitet blant venner på samme nivå som du TS ser f.eks. på Ganni-kjole eller Chanel-veske. Gjør det mer mening nå? Gi ham Robux. 

det er for øvrig det samme begge barna ønsker seg i julegaver. Har også en gutt på 9 år. 😄 

Haha, ser sammenligningen din, men jeg er kanskje litt rar sånn sett og har aldri eid en Ganni-kjole eller Chanel-veske. Jeg syns rett og slett det er teit, og jobber for at barna mine ikke skal la seg påvirke av sånt. Kanskje en tapt kamp uansett, men jeg syns det er så tullete. 😂

Ts

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Det er sterkt begrenset hvor mye 'varig' man kan finne å gi en niåring - om det er en spesifikk fysisk ting/leke de ønsker seg, er ofte interessen for akkurat dette borte om et halvår/år uansett - eller tingen utslitt eller fravokst om det er sportsutstyr/klær.

Robux kan i det minste gi en liten innsikt i økonomiske prioriteringer, da ungene må velge hvordan de skal forvalte de virtuelle midlene og få mest mulig av det de ønsker seg ut av en begrenset sum.

Anonymkode: 25da2...63d

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Haha, ser sammenligningen din, men jeg er kanskje litt rar sånn sett og har aldri eid en Ganni-kjole eller Chanel-veske. Jeg syns rett og slett det er teit, og jobber for at barna mine ikke skal la seg påvirke av sånt. Kanskje en tapt kamp uansett, men jeg syns det er så tullete. 😂

Ts

ikke jeg heller, det var bare eksempler jeg kom på i farta, men du har nok også tenke på noe du liker, som man kan kjøpe og som gir deg glede - men er egentlig ikke av verdi, sånn sett. 🙂 

ps, det finnes også spill som man kan kjøpe i Roblox med Rubox. Dette er ofte litt bedre, mer kvalitets-spill, enn mange av de gratis, eller er det early-access på nyeste spill. Så det er ikke bare klær for karakteren. For alt du vet, kan jo være at hele klassen spiller et spesifikt spill - men det må kjøpes. F.eks. spill som Northwind, neon knights kan være populære.

https://www.pcgamesn.com/best-roblox-games 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...