AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #1 Skrevet 21. november 2023 Jeg kikker på leiligheter, og den ene jeg liker har fliser på bad som både er riss/sprekker i, og er gule i fugene. Det er mulig å legge mikrosement over. Men hvis det skulle oppstå vannlekkasje eller noe som gjør at flisene må hogges opp, blir det kjempedyrt OG mye styr. Har jo selvsagt forsikring, men etter masse dårlige erfaringer tenker jeg hele tiden at det ikke er en selvfølge at man er dekket😄Koster det mye å få fjernet flis før mikrosement? Synes det er veldig flott. Kan evt bruke baderomsplater med betongstil(billigere). Hva er best; sement over flis, eller fjerning av flis og deretter plater eller sement? Anonymkode: f6512...7e7
Mufle Skrevet 21. november 2023 #2 Skrevet 21. november 2023 Avretningsmasse og belegg? Totalt vanntett.
newman01 Skrevet 21. november 2023 #3 Skrevet 21. november 2023 Hvorfor er det riss og sprekker i flisene på det badet? Må finne ut av det først. Og det kan fort vise seg å være fuktskader bak veggen. Mikrosement hjelper ikke på problemet, siden den forutsetter at det er intakt membran bak der uansett. Er det dusjkabinett på badet spiller det ingen rolle, da kan du legge parkett og vegg-tilvegg-teppe der inne om du ønsker 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå