AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #1 Skrevet 21. november 2023 Året i år har flere av mine nærmeste blitt syke og en er død. Har alltid gledet meg til høy tidene men nå gruer jeg meg. Har egentlig ikke lyst å feire i det heletatt. Ifjor var jeg syk på juleaften og en slektning tålte ikke sykdommer så måtte være hjemme. Nå kunne jeg ønske jeg bare kunne være hjemme aleine å se på tv å lage noe mat uten å feire. Jula er familie samling og pga alt som har skjedd det siste året og at enda det skjer ting i familien går alle på høygir og sliter mye alle sammen. I alt kaoset blir det mye misforståelser og alle er veldig sårbare. Elsker vinteren men har ikke lyst på jul.. nyttårsaften har jeg allerede sagt i fra om at jeg bare blir hjemme. Har heldigvis dyr så har en unnskyldning sa bare at katten blir redd så vill være hjemme å passe på den. Flere som gruer seg? Hvordan takle det? Skal ikke skulke får resten av familiens skyld. Men hva kan jeg gjøre får og få en lettere dag? Sliter med hverdagen så skjønner ikke hvordan jeg skal klare det Anonymkode: e686d...97a
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #2 Skrevet 21. november 2023 Slutt å sutre. Bli sjefen i ditt eget liv. Anonymkode: 5b66a...a0e
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #3 Skrevet 21. november 2023 Dine behov og følelser er like viktige som alle andres. Ikke vær redd for å sette sunne grenser for deg selv. Hvis du ikke orker familiejul, så orker du ikke. Anonymkode: a3535...373 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #4 Skrevet 22. november 2023 AnonymBruker skrev (På 21.11.2023 den 9.40): Slutt å sutre. Bli sjefen i ditt eget liv. Anonymkode: 5b66a...a0e Herregud å dum du er 😂 Anonymkode: e686d...97a 2
Eloise12345 Skrevet 22. november 2023 #5 Skrevet 22. november 2023 Det er viktig å ta hensyn til seg selv. Det er forståelig at du kan føle det sånn. ❤️
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #6 Skrevet 22. november 2023 Du trenger ikkje feira om du ikkje har lyst 🧡 Anonymkode: 631ed...8c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå