AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #1 Skrevet 21. november 2023 Jeg virker til å ha fått leamus men det oppstår aldri på øynene eller noen plass i ansiktet, bare i armene og lårene. Noen som har opplevd det samme? Det skjer oftest når jeg ligger i sengen. Anonymkode: e3a7d...e95
malifika Skrevet 21. november 2023 #2 Skrevet 21. november 2023 Har det absolutt overalt, har hatt det i flere år. Det er nært beslektet med stress, lite søvn og mangel på enkelte vitaminer og mineraler. Prøv den vitaminen som heter magnesium og kalsium i et. Også prøv å slappe av, stresse ned og få noen gode netter med søvn så blir det sikkert bedre.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #3 Skrevet 21. november 2023 malifika skrev (6 timer siden): Har det absolutt overalt, har hatt det i flere år. Det er nært beslektet med stress, lite søvn og mangel på enkelte vitaminer og mineraler. Prøv den vitaminen som heter magnesium og kalsium i et. Også prøv å slappe av, stresse ned og få noen gode netter med søvn så blir det sikkert bedre. Skjer der mest når du ligger? Anonymkode: e3a7d...e95
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #4 Skrevet 21. november 2023 Ja. Vanlig når man mangler vitaminer/mineraler. Jeg støtter forslaget om kombinert kalsium og magnesium (350 mg minst), men også b12 og evnt folat. Anonymkode: c4a22...70d
malifika Skrevet 21. november 2023 #5 Skrevet 21. november 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Skjer der mest når du ligger? Anonymkode: e3a7d...e95 Ja. Det er når kroppen er i hvile det kommer hos meg.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #6 Skrevet 21. november 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg virker til å ha fått leamus men det oppstår aldri på øynene eller noen plass i ansiktet, bare i armene og lårene. Noen som har opplevd det samme? Det skjer oftest når jeg ligger i sengen. Anonymkode: e3a7d...e95 Har det i store deler av kroppen og har hatt det slik i mange år. Er godt undersøkt uten at de finner noen årsak. Det er ufarlig. Anonymkode: d012b...d7d
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #7 Skrevet 21. november 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har det i store deler av kroppen og har hatt det slik i mange år. Er godt undersøkt uten at de finner noen årsak. Det er ufarlig. Anonymkode: d012b...d7d Leste noe på nettet at det kunne tyde på ALS Anonymkode: e3a7d...e95
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #8 Skrevet 21. november 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Leste noe på nettet at det kunne tyde på ALS Anonymkode: e3a7d...e95 Det er da garantert ikke Anonymkode: c0443...421
Polyester Skrevet 21. november 2023 #9 Skrevet 21. november 2023 Har ikke alle leamus innimellom? Kan ikke være uvanlig å oppleve leamus i løpet av en uke? Jeg hadde det i armen rett i sta.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #10 Skrevet 21. november 2023 Polyester skrev (Akkurat nå): Har ikke alle leamus innimellom? Kan ikke være uvanlig å oppleve leamus i løpet av en uke? Jeg hadde det i armen rett i sta. Fikk du panikk da? Anonymkode: e3a7d...e95
Polyester Skrevet 21. november 2023 #11 Skrevet 21. november 2023 (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Fikk du panikk da? Anonymkode: e3a7d...e95 Nei. Det er vanlig, og det er vanlig at friske personer får det. Har jo opplevd det mange ganger før også. Edit: Jeg vet at jeg ikke har noen vitaminmangler fordi jeg tok en komplett blodprøve for bare noen uker siden, som var normal. Jeg har heller ingen nevrologiske eller muskulære sykdommer. Endret 21. november 2023 av Polyester
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå