Gå til innhold

Flere som synes det er vanskelig å begrense handling på Black friday, selv om det er ting man trenger?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ser hva du mener, men jeg har snudd det litt på hodet, jeg ser hva jeg trenger uansett og utsetter kjøpet til black week og ser når et reelt tilbud kommer så kjøper jeg det.

Dette året har hodetelefonene skrantet de siste månedene, og når sony WH1000xm4 kom på tilbud til 2450 NOK boom jeg kjøper det øyeblikkelig.

Neste target er ny telefon (iphone 15) til kona som virkelig har slitt sin gamle telefon helt ut (4+år), men der er det begrenset med tilbud så har lite håp. Denne kjøper jeg uansett fordi jeg uansett må før jul, men et lite tilbud er bedre en ingenting.

Jeg lar meg sjelden lokke til ikke planlagte kjøp, og bruker prisjakt til å unngå "gode" tilbud.

Endret av NakenPanda
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får litt overload av tilbud og ender opp med å ikke kjøpe noe, enda jeg burde utnyttet tilbud. 

Anonymkode: ef932...76b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Kommer over noen reelle tilbud her og der. Ting vi egentlig har tenkt på å kjøpe en stund. Feks robotstøvsuger og kaffemaskin. Men selv om det er gode tilbud blir det fort mye penger. Får jo lyst å kline til siden det er dyrere å kjøpe senere, men samtidig.. Trenger man egentlig disse tingene? Kanskje ikke... Vi har vanlig støvsuger og moccamaster.. Kanskje vi bør greie oss med det. Flere som tenker slik? 

Har blitt redd for å bruke penger. 

Anonymkode: 2beeb...4ac

Robotstøvsuger kjøpte jeg selv om vi har vanlig støvsuger også. Med barn og hund i hus, så er det veldig ålreit å sette på den daglig i hovedetasjen. Det blir mye bøss som man slipper å støvsuge eller koste opp selv da.

Kaffemaskin, hva mener du med det, sånn ordentlig som kaféer har som du kan lage espresso med? Eller sånn typisk som lager ferdig kaffen selv? Sistnevnte hadde jeg droppet om jeg hadde kaffetrakter, siden kaffetrakter er bedre, men sånn som lager espresso kunnet jeg kjøpt om jeg hadde plass på kjøkkenet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg får litt overload av tilbud og ender opp med å ikke kjøpe noe, enda jeg burde utnyttet tilbud. 

Anonymkode: ef932...76b

jeg har litt av det samme men - jeg tror dette går helt bra.

Det er ikke så gode tilbud. Når jeg en sjeldent gang ender opp å kjøpe en ting som jeg trodde jeg MÅTTE ha, så viser deg seg at jeg ikke trengte det allikevel. Slik som at jeg kjøpte meg en jakke fra Swims med 1 tusen rabatt, fra 6000 kr til 5000 kr. Men jeg endte opp med å bruke den jakka så lite, at jeg kunne la være å kjøpe den i det hele tatt. 

Og man kan alltid kjøpe billigere modell enn den som er på tilbud. Og det blir nye salg før jul. Enda mer, i romjul og januarsalg. Hvis det viser seg at nordmenn klarer å begrense julegaveshopping i år, så blir det jo mer tilbud, for butikkene må selge. 

ps, Robotstøvsuger roborock s8 er på salg nå. men dette er jo den dyreste av alle med alle funksjonene. Det er fortsatt mye billigere å kjøpe en annen robotstøvsuger, eller ikke kjøpe en robotstøvsuger i det hele tatt. 😄 

Anonymkode: b014d...732

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...