Gå til innhold

Pudderfoundation

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som har en god pudderfoundation å anbefale? Helst løspudder. Jeg har brukt samme merke, Everyday Minerals, i over ti år, men dette finnes ikke lenger i norske butikker og portoen på den amerikanske siden er gått i været.

Jeg trenger ikke noe heldekkende, men noe som jevner tonen og glatter huden litt. Vil helst unngå en "sminket" look så mye som mulig, samtidig som jeg selvsagt ønsker effekt. Flytende foundation har jeg aldri hatt noe hell med.

Anonymkode: a6aff...43b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Er det noen som har en god pudderfoundation å anbefale? Helst løspudder. Jeg har brukt samme merke, Everyday Minerals, i over ti år, men dette finnes ikke lenger i norske butikker og portoen på den amerikanske siden er gått i været.

Jeg trenger ikke noe heldekkende, men noe som jevner tonen og glatter huden litt. Vil helst unngå en "sminket" look så mye som mulig, samtidig som jeg selvsagt ønsker effekt. Flytende foundation har jeg aldri hatt noe hell med.

Se her

Coverbrands

Jeg bruker Lily Lolo sin foundation

Lily Lolo Mineral Foundation Porcelain SPF15 Procelain | lyko.com

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kaledonia skrev (2 timer siden):

Takk for tipset om Coverbrands, men de har dessverre ikke igjen fargen min.

Lily Lolo var interessant, det skal jeg se litt nærmere på! Jeg er veldig lys i huden, med varme undertoner -- spent på om jeg finner en farge som kan passe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke pressed, men Glominerals pressed base er min go-to. Bareminerals original og matte liker jeg også.

Anonymkode: 5ffbf...be5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kaledonia skrev (På 21.11.2023 den 18.12):

Jeg ville bare takke for tipset en gang til, for nå har jeg faktisk gått over til Lily Lolo! Den virker så langt veldig bra!

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...