AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #1 Del Skrevet 20. november 2023 Er det noen som har en god pudderfoundation å anbefale? Helst løspudder. Jeg har brukt samme merke, Everyday Minerals, i over ti år, men dette finnes ikke lenger i norske butikker og portoen på den amerikanske siden er gått i været. Jeg trenger ikke noe heldekkende, men noe som jevner tonen og glatter huden litt. Vil helst unngå en "sminket" look så mye som mulig, samtidig som jeg selvsagt ønsker effekt. Flytende foundation har jeg aldri hatt noe hell med. Anonymkode: a6aff...43b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaledonia Skrevet 21. november 2023 #2 Del Skrevet 21. november 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Er det noen som har en god pudderfoundation å anbefale? Helst løspudder. Jeg har brukt samme merke, Everyday Minerals, i over ti år, men dette finnes ikke lenger i norske butikker og portoen på den amerikanske siden er gått i været. Jeg trenger ikke noe heldekkende, men noe som jevner tonen og glatter huden litt. Vil helst unngå en "sminket" look så mye som mulig, samtidig som jeg selvsagt ønsker effekt. Flytende foundation har jeg aldri hatt noe hell med. Anonymkode: a6aff...43b Se her Coverbrands Jeg bruker Lily Lolo sin foundation Lily Lolo Mineral Foundation Porcelain SPF15 Procelain | lyko.com 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #3 Del Skrevet 21. november 2023 kaledonia skrev (2 timer siden): Se her Coverbrands Jeg bruker Lily Lolo sin foundation Lily Lolo Mineral Foundation Porcelain SPF15 Procelain | lyko.com Takk for tipset om Coverbrands, men de har dessverre ikke igjen fargen min. Lily Lolo var interessant, det skal jeg se litt nærmere på! Jeg er veldig lys i huden, med varme undertoner -- spent på om jeg finner en farge som kan passe. Anonymkode: a6aff...43b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #4 Del Skrevet 21. november 2023 Ikke pressed, men Glominerals pressed base er min go-to. Bareminerals original og matte liker jeg også. Anonymkode: 5ffbf...be5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 21. november 2023 #5 Del Skrevet 21. november 2023 https://www.tikei.se/produkter/mineral-foundation.php 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caroliine Skrevet 21. november 2023 #6 Del Skrevet 21. november 2023 Bare minerals 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #7 Del Skrevet 29. november 2023 kaledonia skrev (På 21.11.2023 den 18.12): Se her Coverbrands Jeg bruker Lily Lolo sin foundation Lily Lolo Mineral Foundation Porcelain SPF15 Procelain | lyko.com Jeg ville bare takke for tipset en gang til, for nå har jeg faktisk gått over til Lily Lolo! Den virker så langt veldig bra! Anonymkode: a6aff...43b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå