AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #1 Skrevet 20. november 2023 Finnes det noen som faktisk har fortalt kona om mannens sidesprang? Hvordan gikk det? Hvordan endte det? Og er de sammen ennå? Anonymkode: 2a993...67e
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #2 Skrevet 20. november 2023 Jeg datet en i 3 måneder før jeg fant ut at han var gift. Han jobbet mye nær meg.Fra søndag-torsdag.Han hadde ikke Facebook så tok litt tid før jeg skjønnte noe.Dette er ca 10 år siden nå.Jeg sendte kona meld om alt jeg kunne si som bevis.Hun ble Sinna og skreiv jeg var en syk løgner.Fikk meld av han litt etterpå,der han skreiv at det med han og meg var slutt,siden jeg ikke stolte nok på han🙈Dem er enda gift i dag,og det går masse rykter om han der han bor at han er mye utro. Anonymkode: 92168...15f 2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #3 Skrevet 21. november 2023 Jeg har varslet kona/samboeren 2 ganger. Hun ene takka da hun lenge hadde mistenkt, men han hadde snudd alt over på at hun ikke stolte på ham og at hun var kontrollerende da hun delte sin usikkerhet. Hun var veldig glad for å høre at hun ikke var gal, men at mistankene faktisk stemte. Hun ble selvsagt knust av nyheten, men var samtidig glad over å endelig få sannheten. Hun andre hørte jeg aldri noe fra og han fant seg nye damer da jeg ikke var interessert (jeg forklarte ham at det var helt uaktuelt for meg å innlede noe med en opptatt mann, så da kom jo elskerinnetalen pent servert. Jeg sa rett ut at uansett tilstand hjemme, så rydder man opp der før man finner seg noen andre). Der ble det slutt et års tid etter at jeg varslet, men vet ikke om mitt budskap hadde noe med bruddet å gjøre. Anonymkode: 78add...6d6 3 1
lillevill Skrevet 21. november 2023 #4 Skrevet 21. november 2023 Reaksjonene til de utro mennene i denne tråden viser hvor selvopptatte slike folk er. Den ene faktisk "gaslighter" kona når hun aner ugler i mosen. En så vanlig og velkjent taktikk.. Tenk å ha så lav moral, og tenk å bry seg så lite om andre. 3 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #5 Skrevet 21. november 2023 Jeg varslet kona. Kona sa det til mannen, mannen innrømte for kona. Vi fortsatte forholdet. Kriteriet hennes var, at han skulle bo der for barnas skyld. Og at dette ikke måtte komme ut. Det ble over for vår del da jeg møtte en ny, men de bo fortsatt sammen i fasaden. Flere år siden nå. Anonymkode: ef766...145 2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #6 Skrevet 21. november 2023 Så bra at dere sa fra! Jeg har veldig lyst til å si fra om han jeg var sammen med som var gift, men jeg tør ikke fordi han er en ganske aggressiv type og jeg vet ikke helt hva han kan finne på. Men hvis jeg ikke var redd for han så hadde jeg sendt henne et brev eller noe om at mannen hennes har vært utro. Anonymkode: c9e6f...5ad 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #7 Skrevet 21. november 2023 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Så bra at dere sa fra! Jeg har veldig lyst til å si fra om han jeg var sammen med som var gift, men jeg tør ikke fordi han er en ganske aggressiv type og jeg vet ikke helt hva han kan finne på. Men hvis jeg ikke var redd for han så hadde jeg sendt henne et brev eller noe om at mannen hennes har vært utro. Anonymkode: c9e6f...5ad Hvis han er av den aggressive typen man er redd for så er det kanskje det at han har vært utro som hjelper henne med å gå.. mange damer som lever i forhold med aggressive menn som de ikke tør eller vil gå ifra før de har en «grunn». samtidig, om du sier ifra og han får vite det kan det gå utover henne enda verre - så det er en kinkig situasjon🤔 Anonymkode: 03a7a...d4f
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #8 Skrevet 22. november 2023 AnonymBruker skrev (På 21.11.2023 den 13.44): Jeg varslet kona. Kona sa det til mannen, mannen innrømte for kona. Vi fortsatte forholdet. Kriteriet hennes var, at han skulle bo der for barnas skyld. Og at dette ikke måtte komme ut. Det ble over for vår del da jeg møtte en ny, men de bo fortsatt sammen i fasaden. Flere år siden nå. Anonymkode: ef766...145 Nå ble jeg litt nysgjerrig. Fikk du noen bekreftelse på at det var dette hun sa, eller kun hans ord? Min umiddelbare reaksjon er nemlig at det der virker som en avansert form for «lever i et dødt forhold, må holde sammen for barna». Anonymkode: 60eba...6df
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #9 Skrevet 22. november 2023 Sa ifra til kona. Hun trodde ikke på meg, kalte meg stygge ting fordi mannen ville aldri gjort noe slikt. Ei venninne av meg sendte samme type melding til kona, hun fikk samme driten. Det ble tilslutt en skilsmisse, fordi de "vokste ifra hverandre". Anonymkode: 4324f...da0
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #10 Skrevet 22. november 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nå ble jeg litt nysgjerrig. Fikk du noen bekreftelse på at det var dette hun sa, eller kun hans ord? Min umiddelbare reaksjon er nemlig at det der virker som en avansert form for «lever i et dødt forhold, må holde sammen for barna». Anonymkode: 60eba...6df Jeg snakket ikke med henne, han fortalte om hele senansen om hva som ble sagt. Ja de holder sammen for barna😳 Anonymkode: ef766...145
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #12 Skrevet 22. november 2023 AnonymBruker skrev (På 21.11.2023 den 13.44): Jeg varslet kona. Kona sa det til mannen, mannen innrømte for kona. Vi fortsatte forholdet. Kriteriet hennes var, at han skulle bo der for barnas skyld. Og at dette ikke måtte komme ut. Det ble over for vår del da jeg møtte en ny, men de bo fortsatt sammen i fasaden. Flere år siden nå. Anonymkode: ef766...145 Haha, kona der hadde nok sine egne svin på skogen - uten tvil! Anonymkode: e7a4d...874 3
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #13 Skrevet 22. november 2023 Jeg har en kompis som var utro mot kjæresten. Jeg så det selv. Sa i fra til henne. De gjorde det slutt etter en stund. Kompisen min ble forbanna med en gang, men så "tilga" han meg. Sa at jeg hadde helt rett og bare hadde vært ærlig. Så begynte han i terapi (rimelig kronisk utro). Så det gikk relativt bra. Anonymkode: 5d7b0...bdd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå