AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #1 Skrevet 20. november 2023 .. viss den var så ille. Nå er hun sur. Det ble bare så fryktelig mye og ofte, og kommentaren glapp ut av meg. I bunn og grunn mente jeg det egentlig også.. 😕Stillheten som fulgte etterpå sa vel egentlig alt. Og nå er det helt tyst fra henne. Tar ikke kontakt og svarer ikke på meldinger. Får ta hintet. Og håpe hun finner en jobb hun trives i. Anonymkode: ff5e0...ac9
Ytdhd Skrevet 20. november 2023 #2 Skrevet 20. november 2023 Du trenger overhodet ikke ha dårlig samvittighet. Hun er nærtagende. Må være måte på hvor mye man skal tolerere andres sutring 1
lillevill Skrevet 21. november 2023 #3 Skrevet 21. november 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): .. viss den var så ille. Nå er hun sur. Det ble bare så fryktelig mye og ofte, og kommentaren glapp ut av meg. I bunn og grunn mente jeg det egentlig også.. 😕Stillheten som fulgte etterpå sa vel egentlig alt. Og nå er det helt tyst fra henne. Tar ikke kontakt og svarer ikke på meldinger. Får ta hintet. Og håpe hun finner en jobb hun trives i. Anonymkode: ff5e0...ac9 Du kan jo istedet si at du er sliten av den negativiteten om jobben. Fordtår hun er frustrert men eneste man kan gjøre er å lage forandringer på jobb selv eller søke ny jobb. Så du har helt rett. Men din venninne vil nok helst bare ha noen å tømme seg til fordi hun ikke greier å regulere følelsene uten din hjelp. Mange voksne er sånn. Desverre.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #4 Skrevet 21. november 2023 Kanskje hun ikke ser stort håp om å finne noe bedre, og syns du kunne funnet en annnen måte å si at du er lei av temaet. Anonymkode: b1578...1ee 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #5 Skrevet 21. november 2023 Jeg jobber med en yngre sykepleier kollega som kommer med stadige klager over arbeidsplassen. Har såå lyst til å si noe lignende! Det er så utrolig dårlig for arbeidsmiljøet når noen er så sytete og negative på jobb. Anonymkode: 01916...c19
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #6 Skrevet 21. november 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg jobber med en yngre sykepleier kollega som kommer med stadige klager over arbeidsplassen. Har såå lyst til å si noe lignende! Det er så utrolig dårlig for arbeidsmiljøet når noen er så sytete og negative på jobb. Anonymkode: 01916...c19 Da sier du akkurat den setningen til henne som svar, neste gang du hører henne klage eller syte over arbeidsplassen. Det vil sannsynligvis vekke henne litt og få henne til å skjønne hvordan sytingen hennes ødelegger for andre. Anonymkode: 76bbb...148
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #7 Skrevet 21. november 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Da sier du akkurat den setningen til henne som svar, neste gang du hører henne klage eller syte over arbeidsplassen. Det vil sannsynligvis vekke henne litt og få henne til å skjønne hvordan sytingen hennes ødelegger for andre. Anonymkode: 76bbb...148 ELLER man kan kanskje si det på en hyggeligere måte? Eller være litt humoristisk og si ‘kos med misnøye, min yndlingsgreie!’ Anonymkode: 90580...452
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå