AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #1 Skrevet 20. november 2023 Har et barn fra et tidligere forhold som dessverre tok slutt for 3 år siden. Barnet er nå 6 år gammelt og jeg er 28. Var relativt ung når jeg ble gravid og har kun vært i forhold med barnefar. Har de siste årene kun fokusert på barnet, men merker jeg savner en partner å dele opplevelser med. Er redd det kommer til å bli vanskelig å finne en partner som aksepterer at jeg har et barn fra før av og lurer på om det er noen som har erfaringer med dating og finne noen etter samlivsbrudd og barn? Anonymkode: 44a1a...566
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #2 Skrevet 20. november 2023 Det er veldig vanlig ja, tenk på alle som går fra hverandre og har barn, kan ta feil, men tror at etter hvert i livet er det flere single med barn enn uten. Anonymkode: 84099...998
Fjellmannover190 Skrevet 20. november 2023 #3 Skrevet 20. november 2023 Det er noe det første vi deler, når man har barn og ikke. Litt kjipt at om du har partall eller oddetall sørger for match, men slik er det. Har ikke opplevd det som noe problem, men det spørs litt hva du er ute etter. Jeg er litt eldre og har større barn Mann i 40 årene
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #4 Skrevet 21. november 2023 Tipper dette går fint. Det er mer vanlig å ha barn enn å ikke ha barn. Kan hende man må løse sånne logistikk greier med partall/oddetall. Skjønner ikke at det skal være vanskelig å endre rutinen, men folk er forskjellige. Anonymkode: 74339...fde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå