Gå til innhold

Hvilken vinterdress til toåringen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Hvilken vinterdress bør jeg kjøpe til toåringen ? Han har en fra Didriksons, men bhg mente den ikke var så varm og jeg bør vurdere p bytte den ut. Jeg trodde det var vinterdress, men jeg vet ikke lenger (arv, så vet ikke). 

Vil helst ikke ut med 2000 for en dress. 

Ser det er salg på snowstorm fra reima, er den god ? 

Er KappAhl sine bra ?

Jollyroom er skrapa for dresser nå.😅

Må ha str 104 ..

Anonymkode: 39d05...b2c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har reima Stavanger. Litt dyre, men vi prøver å kjøpe på salg. Vi er veldig fornøyd. Har prøvd andre, men kommer tilbake til reima. Eneste vinterdressene som har gått i arv mellom søsknene. 

Anonymkode: 4c11c...447

Skrevet

Av alle vinterdresser vi har prøvd opp gjennom årene, har vi vært mest fornøyde med Tiny trolls of Norway. 

• Nyttig 1
Skrevet

Barnas Hus har tilbud på flere typer Reflex vinterdresser nå. Hadde valgt det foran f eks Kappahl.

Anonymkode: 7dafe...536

Skrevet

Reima. 

Anonymkode: 721fb...851

Skrevet (endret)

Reima gotland. Kommer sikkert på salg i disse tider. 

Endret av myMa
Så nå at du må ha 104. Da utgår gotland (som kun går til 98). Ville da gått for reima Stavanger.
Skrevet

Vi har kjøpt Reima Gotland hver vinter frem til denne vinteren, fordi str. kun går opp til 98. 
Kjøpte derfor Reima Stavanger denne gangen. Veldig fornøyd med begge modeller. 

Skrevet

Superfornøyd med reflex! Hatt i alle størrelser fra 92 til årets 122.

Anonymkode: b2d6c...0a4

Skrevet

Har alltid hatt reima stavanger, men de tåler ingenting. Men har liksom alltid sverget til testene 🙈 Både gutten og jenta her i hus får hull på knær og rompe etter uker med normal bruk under snøforhold. Skuffa.. lapping fungerer dårlig, de faller jo av kjapt. 

• Liker 2
Skrevet

Vi kjøpte nylig Didriksons Bjärven. Har ikke opplevd at hun har vært kald. I helgen var vi ute på morgenen, og da var det 7-8 minus.

Hun fyller to neste uke, og vokser ikke ut av 92 med det første, så hun er ikke så stor. Hadde fått tips om at Reima Gotland var best til de minste, og at Didriksons ble for stivt frem til hun ble eldre. Jeg er ikke helt enig i det. De Reima dressene som kommer i str 92 ble posete på henne, sånn skikkelig babyform. Dressen fra Didriksons satt godt da vi fikk strammet den inn i livet, og hun beveger seg veldig fint i den.

Anonymkode: 75e47...d4c

Skrevet

bestilte akkurat reima stavanger, den var på salg til 999. hadde akkurat bestilt da jeg så det hadde kommet svar her. det var skjebnen =D knall gul også.

Skrevet
emlia skrev (Akkurat nå):

Har alltid hatt reima stavanger, men de tåler ingenting. Men har liksom alltid sverget til testene 🙈 Både gutten og jenta her i hus får hull på knær og rompe etter uker med normal bruk under snøforhold. Skuffa.. lapping fungerer dårlig, de faller jo av kjapt. 

han er liten og ikke superaktiv, så regner med det skal gå fint 😃

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

han er liten og ikke superaktiv, så regner med det skal gå fint 😃

Da går det nok bra 😊

Skrevet
emlia skrev (8 timer siden):

Så rart. I fjor ble det akt rett på is, grus  og det som var(den snøen var for det meste is), hoppa og herja. Vi har en aktiv gitt som hvertfall ikke bryr seg om å ta vare på klær. Alle andre ytterklær har blitt lappet på knær og rumpe, men eneste som er med vinterdressen fra i fjor er at ene strikken under beinet har røket. Ellers ser den like fin ut. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Så rart. I fjor ble det akt rett på is, grus  og det som var(den snøen var for det meste is), hoppa og herja. Vi har en aktiv gitt som hvertfall ikke bryr seg om å ta vare på klær. Alle andre ytterklær har blitt lappet på knær og rumpe, men eneste som er med vinterdressen fra i fjor er at ene strikken under beinet har røket. Ellers ser den like fin ut. 

Ja, det er veldig merkelig. Har hatt flere stykker, til begge to, men hatt samme problemet hver gang. Har nå gått over til todelt, da slipper jeg i det minste å bytte ut jakka 😅

Skrevet

Kaxs fra kappahl kan anbefales. Gode dresser til grei pris. Tror de koster 1000 kr nå. Er jo svart uke, så blir sikkert tilbud på de i løpet av uka. 

Anonymkode: 41a73...d2a

Skrevet

Mange bruker jo skalldress hele vinteren, bare juster hva han har på under?

Ellers, det går helt fint an å kjøpe på finn. Jeg setter på autosøk og kjøper billig, da får jeg solgt igjen til samme pris året etter.

Skrevet
myMa skrev (10 timer siden):

Reima gotland. Kommer sikkert på salg i disse tider. 

Den har vi også til vår 2-åring!  Veldig fornøyd 😊

Anonymkode: 996f7...c70

Skrevet

Jeg kjøpte Didrikson i år, kostet 1200 eller 1300. Foreløpig veldig fornøyd med den. 

Anonymkode: af18b...e84

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...