Gå til innhold

Hvor mye sitter du igjen med i mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg lurer på hvor mye andre sitter igjen med økonomisk når alt er betalt? Alt inkluderer huslån, forsikringer, faste utgifter...

Hvor mye er for lite for deg, og når ville du gjort grep for å få det bedre økonomisk? Ville du flyttet til en billigere plass for det?

Anonymkode: 61203...d7e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne mnd hadde jeg 7000 igjen, og det syns jeg er kjempemye. Er det under 4000 begynner det å bli lite, men det går det og. Jeg har nedbetalt hus så å flytte vil aldri gi meg bedre økonomi og det er ikke et alternativ uansett. 

Anonymkode: 19d12...96b

Skrevet

0.

Anonymkode: 0324b...b38

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Denne mnd hadde jeg 7000 igjen, og det syns jeg er kjempemye. Er det under 4000 begynner det å bli lite, men det går det og. Jeg har nedbetalt hus så å flytte vil aldri gi meg bedre økonomi og det er ikke et alternativ uansett. 

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

10.000

Anonymkode: bc150...a6e

Er dette før/etter mat? Sparer dere?

ts.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er dette før/etter mat? Sparer dere?

ts.

For meg er det før mat . Og ja; jeg sparer hver mnd. Beløpet jeg har igjen er etter at sparebeløpet er trukket. 

Skrevet

ca 17000 før mat men etter alle faste utgifter.  1 voksen og 2 barn.

Anonymkode: 91cec...851

Skrevet

Jeg har 10 000 til overs hver måned som går til sparekonto. 

Anonymkode: 1b493...659

• Liker 1
Skrevet

Jeg satt igjen med ca 7000kr forrige mnd. etter at alt av faste utgifter og mat var betalt.

Er ufør og levde veldig sparsommelig forrige mnd. for å kunne kjøpe litt julegaver nå.

Anonymkode: b2d80...aa3

• Hjerte 1
Skrevet

Bor med noen nå,  så etter alle faste utgifter 18 000. Skulle jeg håndtert lån og strøm alene og bodd for meg selv ville jeg kun sitti igjen med 7000 etter faste utgifter.

Oppå dette kommer selvsagt mat, klær, sosialt , andre utgifter.

Skrevet

Ca.47.000,- . 2 voksne med 1 barn. 

Anonymkode: 0d857...c48

Skrevet

11000. Enslig og ufør.

Anonymkode: ecfcb...730

Skrevet

Mellom 10-12k etter faste utgifter og sparing, men før mat. Usikker på hva mannen har igjen. Vi er to voksne og tre barn. Synes vi har det behagelig. 

Anonymkode: 73770...bdb

Skrevet

45.000,- etter faste utgifter og mat.- to voksne og tre barn. 

Anonymkode: 25d26...26e

• Nyttig 1
Skrevet

Vi er pensjonister med nedbetalt bolig og bil.  Har samlet 50.000 kr utbetalt pr måned.  Etter at faste utgifter (strøm, kommunale avgifter, forsikring, nett- og tlf) er betalt, har vi 40.000 kr igjen.  Bruker 10.000 kr i mat og 2-3000 kr i drivstoff på 2 biler.  Resten, altså ca. 35.000 k,r setter vi på sparekonto.  
Vi bruker av sparepengene til vedlikehold og oppgradering av hus/inventar, til gaver (bursdager, jul) og til reiser og ferie.   

Anonymkode: 04133...417

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet

Etter alt av faste utgifter og mat sitter vi igjen med ca 45.000

• Liker 1
Skrevet

Etter faste utgifter og mat, ca 10-12 000. En voksen + en ungdom 

Skrevet

0

Anonymkode: ff155...320

Skrevet

Fikk lønn i dag, har 1000 kroner igjen. Alle regninger er betalt, alle julegaver kjøpt. Har mat i kjøleskapet, skal greie meg. 

• Liker 1
  • Hjerte 4
Skrevet (endret)

Jeg setter av til spareformål på lønningsdag. Så sitter igjen med kr 0, i følge budsjettet. 

Jrg budsjetterer nøye. Kan være det er igjen litt på matkontoen og regningskontoen, men jeg planlegger ikke med å gå i pluss utover alt jeg sparer 

Endret av MiniMjau
Skrevet

Ca 30.000 

Anonymkode: 16c62...aca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...