AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #1 Del Skrevet 20. november 2023 Jeg trenger tips til filmer eller uavhengige episoder i serier som har et snev av jul og hygge, uten at det er en julefilm/serie. Er litt tidlig for meg å ta fatt på julefilmene ennå, men har veldig lyst til å drikke te med pledd i sofaen og se på noe som gir en koselig stemning og passer til tida vi er inne i. Noen forslag? For eksempel er det nyttårsaften i Sex and the city-filmen. Et innhopp av juletid, uten at det er en julefilm. Anonymkode: 7973a...250 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #2 Del Skrevet 21. november 2023 Virkelig ingen? Anonymkode: 7973a...250 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 21. november 2023 #3 Del Skrevet 21. november 2023 Dette er mer en høstfilm enn julefilm for meg, men jeg synes Chocolate med Juliette Binochet og Johnny Depp er utrolig koselig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #4 Del Skrevet 21. november 2023 Tabris skrev (23 minutter siden): Dette er mer en høstfilm enn julefilm for meg, men jeg synes Chocolate med Juliette Binochet og Johnny Depp er utrolig koselig. Takk! Det er notert 😊 Anonymkode: 7973a...250 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #5 Del Skrevet 22. november 2023 De er gamle, men Serendipity og Mens du sov, er koselige filmer med et snev av jul. Anonymkode: 648ba...52f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #6 Del Skrevet 22. november 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): De er gamle, men Serendipity og Mens du sov, er koselige filmer med et snev av jul. Anonymkode: 648ba...52f Takk 😊 Anonymkode: 7973a...250 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå