Gå til innhold

Hadde bettsex,blokkert-vet hvem kompisene er,tok kontakt-hva nå??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Hadde nettsex med en gutt,flere ganger-Nå har han blokkert meg-vwt hvem kompisene hans er,sendte de nelding-Er det håp om at han <tar til vettet>,og kontakter meg igjen??

De vet ingenting,bare at jeg har kontakt med han, bare sa at noe greier har skjedd(er nesten litt sikker på at de vet hvordan vår relasjon er likevel) og at han har blokkert meg. 

Noen sjans for at han tar kontakt?? Noen med erfaring? Krysser alt for å ikke ha trynefaktor på meldingen og at jeg sendte...

Anonymkode: d7862...839

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet du, jeg håper han anmelder deg så du kan få den hjelpen du sårt trenger. Du tråkker over så mange grenser sånn som du holder på.

Anonymkode: c3f75...21b

• Liker 7
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Vet du, jeg håper han anmelder deg så du kan få den hjelpen du sårt trenger. Du tråkker over så mange grenser sånn som du holder på.

Jøss! 

Skrevet

Hvor lenge skal du holde på med dette? Når skal du forstå at det er over? Jeg begynner å få sympati med ham i stedet for deg nå.

Anonymkode: d5fe9...41d

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hvor lenge skal du holde på med dette? Når skal du forstå at det er over? Jeg begynner å få sympati med ham i stedet for deg nå.

Hvem er det? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

??

Tydeligvis feil sted å spørre, hvem tror de kjenner folk her??

Skrevet
miss summers skrev (31 minutter siden):

Jøss! 

Hun har trakkasert fyren og vennene hans i flere år! Hadde hun vært mann så hadde hun fått kontaktforbud av politiet for lenge siden.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

??

Tydeligvis feil sted å spørre, hvem tror de kjenner folk her??

Slutt bare slutt, du er en voksen dame som trenger psykisk helsehjelp, du kan ikke holde på å trakassere folk på den måten!

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hun har trakkasert fyren og vennene hans i flere år! Hadde hun vært mann så hadde hun fått kontaktforbud av politiet for lenge siden.

Men hun er ikke mann. Så da skjer ingenting.

Hvordan ting "burde" vært er irrelevant.

Anonymkode: dc4e2...081

Skrevet

Håpet tråden handlet om «bettsex» men dessverre var det bare clickbate🤣

Anonymkode: 611f0...b02

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Slutt bare slutt, du er en voksen dame som trenger psykisk helsehjelp, du kan ikke holde på å trakassere folk på den måten!

Hold kjeft.

Han ville ha sex og nettsex led meg,og har hatt trekant,pgnfortalt meg om det.

Det er hva som ikke er <nornalt>. Nå-kan han komme tilbake??

Iogmed at han har blokkert meg,og ikke omvendt..

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hold kjeft.

Hvis du faktisk er voksen som det sies i tråden her så må jeg si at jeg synes veldig synd på deg - og da mener jeg at jeg synes synd på deg på grunn av hvordan du oppfører deg.

Hva med å oppsøke profesjonell hjelp?

Anonymkode: e0e66...0c7

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Nei, han kommer ikke tilbake. Han blokkerte deg, han vil ikke ha mer med deg å gjøre.

At du kontaktet kompisene hans (i flertall!?!) har bare bekreftet at han gjorde det rette i å blokkere deg.

Det er dårlig gjort av ham å bare kutte kontakten uten å si noe. Men når han likevel gjorde det, så sier han samtidig veldig mye til deg. Nemlig at han ikke respekterer deg nok til å si at han ikke vil ha mer kontakt.

Med å kontakte kompisene hans har du tråkket over alle grenser, og med det har du bekreftet at det var rett for ham å kutte kontakten med deg.

Du trenger å begynne å respektere både deg selv og andre - gjør du ikke det så vil du oppleve lignende episoder med andre menn i fremtiden.

Søk profesjonell hjelp før du ødelegger livet ditt. (Nå er du svært heldig om du ikke blir anmeldt for trakassering!!)

Ta aldri mer kontakt med ham eller kompisene!

Søk hjelp! Så lenge du ikke respekterer og er glad i deg selv vil heller ikke menn det.

Anonymkode: 1faa6...30e

• Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker said:

Håpet tråden handlet om «bettsex» men dessverre var det bare clickbate🤣

Anonymkode: 611f0...b02

Jeg åpnet tråden for å finne ut hva dette nymotens bettsex var. Skuffa.. 

Ts, du må la han være i fred. Det er ikke greit å involvere hans venner i dette. 

Anonymkode: 6867f...59b

• Liker 10
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Hold kjeft.

Han har blokkert deg. La ham, og hans venner, være i fred og gå videre. 

Hva får du ut av å gruble videre på dette? Du gjør jo bare livet verre for deg selv.

• Liker 2
Skrevet

Det er IKKE normalt å kontakte kompisene. Hvorfor i allverden tenkte du at det var greit?!

Anonymkode: 7b8e8...188

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.11.2023 den 12.25):

Det er IKKE normalt å kontakte kompisene. Hvorfor i allverden tenkte du at det var greit?!

Anonymkode: 7b8e8...188

Herreguud..Han er direkte ufin mot meg,bare fordi jeg har gitt han akkurat det han ville ha.

Kontakt med venninene hans var faktisk hyggelig(nok), men de de jo hans venner,så jeg visste å ikke forvente noe. 

Så dette som absolutt og ABSOLUTT siste utvei,for å få tak i dusten,som oppførte seg veldig forvirrende i siste samtale. Han både vil og ikke-og alt handler ikke bare om hva ham vil-kompisene hans vet godt hvem jeg er-men ikke noe mer enn det.

Har ikke hørt noe,og jeg synes han er en dritt-vet hvor mye folk ham hsr rundt seg,og jeg tror ingen kjenner han som den dusten ham kan bli som ovenfor meg.

Svarer jeg på tiltale,så blir han bare kald,ufin og blokka 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.11.2023 den 12.22):

Jeg åpnet tråden for å finne ut hva dette nymotens bettsex var. Skuffa.. 

Ts, du må la han være i fred. Det er ikke greit å involvere hans venner i dette. 

Anonymkode: 6867f...59b

Haha, jaja 

Nei,jeg synes Helmer ikke det var sp veldig kult.

Tenkte han faktisk kunne ha litt hjerte å se jeg var seriøs med å få tak i han

Skrevet

Jeg fikk ingenting ut av å ta koktakt med venninner og kompiser-han har ikke hørt fra seg.

vi hadde faktisk hatt litt å ta opp,for han fikk alt han ville,og var veldig fornøyd-der og da-greit.

Han sa han ville ha sex-og vi har jo faktisk vært ganske <på> hverandre. Ikke noe mer enn vanlig med sex-men han og hans <være meg> fakter,skulle ta all plassen.

Jeg har jo klart vært mer ydmyk i ordsrpåket med han,sagt han er digg osv-men han vet hvor han har/hadde meg.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg fikk ingenting ut av å ta koktakt med venninner og kompiser-han har ikke hørt fra seg.

vi hadde faktisk hatt litt å ta opp,for han fikk alt han ville,og var veldig fornøyd-der og da-greit.

Han sa han ville ha sex-og vi har jo faktisk vært ganske <på> hverandre. Ikke noe mer enn vanlig med sex-men han og hans <være meg> fakter,skulle ta all plassen.

Jeg har jo klart vært mer ydmyk i ordsrpåket med han,sagt han er digg osv-men han vet hvor han har/hadde meg.

Hvis du synes han er dritt, hvorfor vil du ha kontakt med ham? Hvorfor fortsetter du å plage deg selv med dette? Vil det ikke være bedre for deg å gå videre?

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...