Gå til innhold

Singel og deppa før bursdag i morgen, flere som føler det sånn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Menn må jo juble at dette faktisk går inn på noen av oss «gamle kjerringer» 😄 Blir 34 år i morgen men har følt meg blytung i humøret i dag, har ikke lyst å feire at jeg bare blir enda et år «verdiløs». Ja, jeg vet jeg er elsket av venner og familie, kolleger lysner opp når jeg kommer på jobb og jeg vet jeg betyr mye for mange. Det er mest i dag jeg har følt meg sånn, er ellers ikke så opptatt av hva menn tenker.

Blir bedt ut i overkant ofte så er ikke helt usynlig (enda), vet flere er forelsket i meg og skulle ønske jeg ville noe mer med dem men jeg holder menn flest på avstand.

Likevel sitter jeg her dagen før bursdagen min og føler alt er «over» i morgen. 
Har sjekket fruktbarheten og har blitt fortalt at jeg har ingenting å stresse pdd og at alt står bra til, men vet at menn er kunnskapsløse og tror det er for sent når man er 35 så er ikke vits å håpe på å treffe en som vil ha barn med meg heller.

Antar jeg ikke trodde jeg skulle ende opp alene her i livet mens hele vennegjengen er gift eller samboer med barn, er sånne tanker som dukker opp på bursdager. Men man får vel bare prise det vi har på innsiden og ta vare på og sette pris på våre nærmeste, så ordner det seg? Trives ellers godt alene. 

Anonymkode: 1aae4...88a

• Hjerte 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nix. Har ikke bursdag i morgen. 

Anonymkode: b986a...a17

• Liker 2
Skrevet

Jeg tenker du har mye av høy verdi i livet ditt som andre ikke har. Og du virker reflektert nok til å vite det, selvom denne dagen er tung for deg ❤️

Anonymkode: 24a92...cec

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg ønsker egentlig at mine bursdager skal forbigås i stillhet. Sånn har det vært de siste 20 årene.

Anonymkode: aafc0...a3e

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg tenker du har mye av høy verdi i livet ditt som andre ikke har. Og du virker reflektert nok til å vite det, selvom denne dagen er tung for deg ❤️

Anonymkode: 24a92...cec

Du har rett i det ❤️ Er bare så kjedelig å være singel og barnløs på slike dager, hadde økonomien vært annerledes kunne jeg fått et barn med donor nå. Hadde 10 000 ekstra hver måned å rutte med før rentehopp og prisøkninger, per dags dato har jeg ikke råd til barn på en økonomi. Venninner poster kort og tegninger fra barna sine på bursdager og det gjør vondt langt inn i hjerterota for jeg skulle så ønske det var meg. 
Ser liksom for meg når jeg har bursdag at folk syns synd på meg, peppermøen som mister mer verdi for hvert år.

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg ønsker egentlig at mine bursdager skal forbigås i stillhet. Sånn har det vært de siste 20 årene.

Forstår den ❤️ Neste år skal jeg deaktivere FB denne dagen, vil ha færrest mulig påminnelser og late som om daten ikke eksisterer 

Skrevet

Du er fortsatt ung og kommer nok til å treffe en fin mann, du også. 

Anonymkode: 4285b...7ec

Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker said:

Du er fortsatt ung og kommer nok til å treffe en fin mann, du også. 

Anonymkode: 4285b...7ec

Takk for oppmuntring 😊 Syns Joe Manganiello er utrolig kjekk så pleier å lese nyheter jeg ser om om han, leste for 2 dager siden at han ønsker barn og har blitt sammen en dame på min alder, og under var det hundrevis av kommentarer fra menn at det er rart han ble sammen med henne om han vil ha barn fordi HUN er for gammel for det, ikke han som er 47 🤦‍♀️ Menn virker så kvinnefiendtlig mot kvinner over 30 at jeg ikke vet om jeg har lyst å date, er redd jeg kommer over en sånn fyr. Vet ikke alle menn er slik altså. Hadde jeg ikke fylt år hadde jeg neppe lagt merke til de kommentarene på samme måte. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Takk for oppmuntring 😊 Syns Joe Manganiello er utrolig kjekk så pleier å lese nyheter jeg ser om om han, leste for 2 dager siden at han ønsker barn og har blitt sammen en dame på min alder, og under var det hundrevis av kommentarer fra menn at det er rart han ble sammen med henne om han vil ha barn fordi HUN er for gammel for det, ikke han som er 47 🤦‍♀️ Menn virker så kvinnefiendtlig mot kvinner over 30 at jeg ikke vet om jeg har lyst å date, er redd jeg kommer over en sånn fyr. Vet ikke alle menn er slik altså. Hadde jeg ikke fylt år hadde jeg neppe lagt merke til de kommentarene på samme måte. 

Gratulerer med dagen unge fine frøken! 🧁😄

Det er noen teitinger der ute, men de er i min erfaring uansett så mentalt turn off at du går ikke glipp av livet uten dem. Tenk å leve med ugenerøse, trassige, urespektable, innbilske, gørr kjedelige leppeslengere med hjernebarken lang ut på vidda med haltende realitetsresonering. Om du var 20 på nytt, har du valgt en av dem? Det har ikke jeg. 

Forstår du kvier deg om du møter dem, sitter ikke å gleder meg selv om det skulle skje. Men! Tenk på de fine gode mennene 🥰 Hold fokus mot målet 😅 

Å de som flørter med deg, kanskje om du liker en av dem, eller fler hvem vet, kanskje du burde teste vannet litt? 😊💃

Håper det ordner seg med barn, sår del av livet. Du har fortsatt tid til å møte noen å få en familie. Men om du virkelig vil ha barn alene, kjæreste kan komme senere også, så tror jeg det har kommet slike apper for å finne noen å få med? Men det er med noen igjen, kanskje litt skummelt? Er det lov å betale noen privat for sæd og lage egen kontrakt på at de ikke har farsrolle eller trenger å betale noen ting? Beklager om dette er rare forslag. Bare husk at det kanskje er løsninger vi glemmer å tenke på.

Uansett, kos deg idag, 34 år rundt solen er ikke dårlig, nyt verden og degselv, fin som du garantert er 🌞

Anonymkode: 101c0...819

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Forstår den ❤️ Neste år skal jeg deaktivere FB denne dagen, vil ha færrest mulig påminnelser og late som om daten ikke eksisterer 

På en måte er det hyggelig med meldinger, men når man har x-antall "venner" på FB og du prater ukentlig/månedlig med 10 av de og du får 150 "gratulerer med dagen" av folk du gikk på skole med for en haug med år siden bare fordi det er "obligatorisk" med "hurra for deg" så blir det så overfladisk.

De som faktisk husker deg og sender deg en tekstmelding eller ringer setter jeg virkelig pris på. 

I år skal jeg feire bursdagen min med barna mine og DET er noe jeg virkelig ser frem til 🙂

• Liker 1
Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker said:

Gratulerer med dagen unge fine frøken! 🧁😄

Det er noen teitinger der ute, men de er i min erfaring uansett så mentalt turn off at du går ikke glipp av livet uten dem. Tenk å leve med ugenerøse, trassige, urespektable, innbilske, gørr kjedelige leppeslengere med hjernebarken lang ut på vidda med haltende realitetsresonering. Om du var 20 på nytt, har du valgt en av dem? Det har ikke jeg. 

Forstår du kvier deg om du møter dem, sitter ikke å gleder meg selv om det skulle skje. Men! Tenk på de fine gode mennene 🥰 Hold fokus mot målet 😅 

Å de som flørter med deg, kanskje om du liker en av dem, eller fler hvem vet, kanskje du burde teste vannet litt? 😊💃

Håper det ordner seg med barn, sår del av livet. Du har fortsatt tid til å møte noen å få en familie. Men om du virkelig vil ha barn alene, kjæreste kan komme senere også, så tror jeg det har kommet slike apper for å finne noen å få med? Men det er med noen igjen, kanskje litt skummelt? Er det lov å betale noen privat for sæd og lage egen kontrakt på at de ikke har farsrolle eller trenger å betale noen ting? Beklager om dette er rare forslag. Bare husk at det kanskje er løsninger vi glemmer å tenke på.

Uansett, kos deg idag, 34 år rundt solen er ikke dårlig, nyt verden og degselv, fin som du garantert er 🌞

Anonymkode: 101c0...819

Tusen takk, snille deg 🌹

Skrevet

Jepp, hadde bursdag i oktober. Ble 40 år og er alene med en 5-åring. Det er så deprimerende å være ensom og alene og ikke ha muligheter til å date noe særlig før om ti år. Jeg orker ikke tanken engang.

Håper det ordner seg, du har litt tid ennå ❤️ 

Anonymkode: 824d0...408

• Hjerte 1
Skrevet

Jepp, bursdager (og nyttår) er alltid litt sånn. Var greit nok i 20-årene, men nå er det ganske kjipt å sitte alene.

Anonymkode: 2ed00...3c1

• Hjerte 1
Skrevet

Skjønner ikke helt hva som er problemet. Du skriver menn ikke er interessert i å få barn med deg, men at flere er forelsket i deg? Det høres ut som du prøver å være negativ

Skrevet
2 hours ago, Kosegutten said:

Skjønner ikke helt hva som er problemet. Du skriver menn ikke er interessert i å få barn med deg, men at flere er forelsket i deg? Det høres ut som du prøver å være negativ

Ja, flere er det men med unntak av dem virker det veldig håpløst når jeg hva slags tanker mange menn har om å bli kjæreste med kvinner over 30

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...