Gå til innhold

Bo ved kysten eller ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker å gå tur i skogen. Lønner det seg da å ikke bo ved kysten fordi da er deg mindre områder med skog? Da er det ikke skog på en side men kyst og vann. Må man da ikke kjøre mere innover da? I tillegg så er det kanskje mere mennesker i skogen? Fordi da er det mindre arealer å gå tur i skogen pluss mere mennesker som bor ved kysten og i by. Siden det som regel er by der det er kyst. Eller roter jeg veldig nå.? Er jeg helt på viddene?

Anonymkode: a8aca...6a6

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg liker å gå tur i skogen. Lønner det seg da å ikke bo ved kysten fordi da er deg mindre områder med skog? Da er det ikke skog på en side men kyst og vann. Må man da ikke kjøre mere innover da? I tillegg så er det kanskje mere mennesker i skogen? Fordi da er det mindre arealer å gå tur i skogen pluss mere mennesker som bor ved kysten og i by. Siden det som regel er by der det er kyst. Eller roter jeg veldig nå.? Er jeg helt på viddene?

På viddene er det iallefall ikke skog.

Anonymkode: 67091...e57

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

På viddene er det iallefall ikke skog.

Anonymkode: 67091...e57

Hvor er det viddene? Er det langt på fjellet?

Tenkte på en mellomting jeg da.

Skrevet

Folk som bor ved kysten er ikke spesielt interessert i å gå tur i skogen, så der får du nok gå i fred. Vi som bor der foretrekker fjorden eller fjellet. I hvert fall er det sånn vi er oppvokst. Ingen går og vaser inne i en skog hvor det verken er utsikt eller annet å se på. Bare trær.

• Liker 3
Skrevet

det finnes absolutt kyst med skog i umiddelbar nærhet. 

Anonymkode: cef76...338

• Liker 3
Skrevet

Jeg har bodd flere steder ved kysten hele livet, og de fleste plassene har vi hatt både kyst og skog.

Anonymkode: b7ab1...a7c

• Liker 3
Skrevet

Jeg bor ved kysten og elsker å gå i skog. Jeg har 6-7 minutter kjøring til nærmeste skog, og 15 minutter til skog som strekker seg over veldig stort areal slik at man gå over flere kommunegrenser. 

Anonymkode: 545db...30a

Skrevet
17 minutter siden, Pillarguri said:

Folk som bor ved kysten er ikke spesielt interessert i å gå tur i skogen, så der får du nok gå i fred. Vi som bor der foretrekker fjorden eller fjellet. I hvert fall er det sånn vi er oppvokst. Ingen går og vaser inne i en skog hvor det verken er utsikt eller annet å se på. Bare trær.

Det kjenner jeg meg i grunn ikke igjen i i det hele tatt. Forvørig deilig å kunne gå i fred i skogen. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg bor ved kysten og kan går rett ut i skogen fra huset mitt.

Det blir vel mindre og mindre skog langs kysten til lengre nord i landet du kommer kanskje.

Anonymkode: 16333...c69

• Liker 1
Skrevet
Pillarguri skrev (1 time siden):

Der er noen skogfar der det løper menn rundt som er på "joggetur" og har sex med menn, med en gjentakende kommentar: "Er du kåt?". Så jeg ville holdt meg til skogfar der det er litt mer åpne forhold.

Skrevet
Hoia skrev (Akkurat nå):

Der er noen skogfar der det løper menn rundt som er på "joggetur" og har sex med menn, med en gjentakende kommentar: "Er du kåt?". Så jeg ville holdt meg til skogfar der det er litt mer åpne forhold.

Med mindre dette ikke er din hovedinteresse da! 

Skrevet
43 minutter siden, Hoia said:

Herregud du er rar..

• Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er mer en nok av skog langs kysten om du vil gå der :)  Selv Fløyen i Bergen er stort sett dekket av skog over det hele, unntatt de høyeste områdene. Mye av kystlandskapet er i ferd å gro igjen med skog, og når jeg går toppturer skjer dette i skogsområder de første 800 høydemetrene minst. Forbannet irriterende for det tar mye av utsikten.

• Liker 1
Skrevet

Bor i kystby, og vi har 'byheier'. Gangavstand til skog, små fjelltopper og heier nesten uansett hvor i byen du bor. Kjører man enhalvtime innover i landet er det enda mer. De fleste jeg kje  er går skogstur og fjelltur med partner og/eller barn flere ganger ukentlig.

Vestlandet.

Anonymkode: 988c6...b77

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg skjønner ingenting av innlegget ditt. Jeg bor ved kysten, og det er skog og fjell overalt. Folk flytter hit nettopp pga disse tingene. I tillegg kan du lett ha en hel strand for deg selv på sommeren. Det er ikke trengsel noen steder.

Anonymkode: 82172...0e1

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Her kommer jeg i skogen på noen minutter og til sjøen på ti minutter cirka. Så ved kysten er det både skog ,fjell og sjø. Her kan du gå lange turer i fjellet,bade i fjellvann og avslutte dagen på stranden eller i en båt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...