Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en niese på 12 år som de siste årene er blitt veldig interessert i sminke og ønsker seg det i julegave. Jeg har virkelig ikke peiling på sminke så trenger sårt tips og råd😅Både om hvor jeg kan bestille fra,men også hva evt hvilke merker som kan passe. Noen som har tips til meg? Tenker pris ca 300-400,- kroner.

Anonymkode: 9c0fb...16a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

12åringene jeg kjenner er glade i merkene Rare Beauty og Milk. Lip Oil er kult, uavhengig av merke.

Anonymkode: 5bcc5...ed2

• Liker 1
Skrevet

Min 12-åring bestilte seg sminke på Makeup Mekka i går. Hun sminker seg ikke daglig, men synes sminke er gøy å leke seg med. Usikker på om hun selv vet hva hun bestilte, men for ca 300kr fikk hun kjøpt liquid bronser, foundation, setting spray (det var viktig), nattkrem, foundation brush, clensing brush egg(??) og en face toner. 

Jeg tenker det er greit at de i den alderen kjøper «ordentlig» sminke, men at dyre merker er unødvendig. Hvertfall før de vet hva som funker for dem. Normal har også mye. Om du er på TilTok finnes det mange tips der til hva som er populært 😉

Anonymkode: f0aba...588

• Liker 1
Skrevet

Jeg har en 12 åring som er litt interessert i sminke. 

Lip oil er en favoritt, hun liker de fra Clarins. Men det er flere merker som har lip oil, blant annet dior og fat oil (?). 

Ellers er drunk elephant, milk og bubble merker hun snakker om, men dette tror jeg er mer hudpleie?

Anonymkode: 1af13...479

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...