AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #1 Skrevet 20. november 2023 Kom hjem til diaré og oppkast (har snakket med dyrlegen og hun sa så lenge det ikke er blod i trenger vi ikke komme for akuttime). Bare monitorere formen utover og komme innom i morgen. Hunden er i god form ellers, litt slapp kanskje. Har luftet han ute på tomta to ganger nå og gått en 20 minutters luftetur med han. Burde jeg gå tur med han som vanlig resten av dagen eller fokusere på flere småturer? Er en høyenergisk type, så han er vant til 1x 70-90 minutters tur hver dag i tillegg til 3 småturer på 20-40minutter (alt ettersom) 😅 Anonymkode: 927c9...dd3
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #3 Skrevet 20. november 2023 Er det ikke bare å sette båndet på bikkja og se an formen hans? Du merker vel om han oppfører seg annerledes enn ellers. Anonymkode: ae1c5...4f1 1
Tabris Skrevet 20. november 2023 #4 Skrevet 20. november 2023 Jeg ville gjerne ikke gått de lengste eller hardeste turene med ham nå, men så lenge han er i god form og du ikke merker noen endring så ville jeg gått en grei tur. Kanskje litt kortere eller roligere enn vanlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå