AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #1 Skrevet 20. november 2023 Kjæresten min (vi har vært sammen i fire år), mistet i helga broren sin etter lang tids sykdom. Broren bor i et annet vestlig land, og de har hatt sporadisk men god kontakt gjennom årene. Han er jo selvsagt trist, men jeg har ikke vært i denne situasjonen før og vet ikke helt hva jeg burde gjøre? Jeg har selvsagt opplevd dødsfall i egen familie, begge foreldrene mine er døde (skjedde da jeg var 8 og 38 år, er 42 nå), så vet det er trist. Han er på jobb i dag som normalt, men vet ikke om jeg burde sende en melding til han? Og hva skulle det evt stå i den? Eller burde jeg bare vente til han tar kontakt? Vil det være kaldt, som om jeg ikke bryr meg? Han har ikke møtt broren siden 2018 tror jeg, og jeg har aldri møtt broren dessverre. Noen som har noen fornuftige tips til hva jeg burde si og gjøre her? Anonymkode: 6c70b...320
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #2 Skrevet 20. november 2023 Bare vær der. Skap gode stunder sannelig. La ham føle det han føler. Kanskje spørre om han vil dele men ikke mase. Anonymkode: 2792a...aaa 3
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #3 Skrevet 20. november 2023 Det som hjalp meg mest når jeg mistet noen veldig nær, var at kjæresten min skapte rom i sorgen til oss uten å skremme sorgen vekk. Han laget mat, tok meg med på rusletur og generelt bare var sammen med meg selv om jeg var lei meg og var relativt ræva selskap. Anonymkode: d9090...9c8 2 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #4 Skrevet 20. november 2023 Si som sant er at du ikke vet hva godt du kan gjøre for han og spør hva han trenger. Forskjellige mennesker trenger forskjellige ting, vi kan ikke svare for han. Anonymkode: 7943d...ca5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå