AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #1 Skrevet 20. november 2023 Hei hei jeg er gravid, nylig testet positivt og har begynt allerede å gjøre med litt tanker om fødsel. Dette Er fordi jeg revnet ganske heftig med forige, revnet grad 3. lurer på om dere tror jeg kan kreve å bli ogsngsatt før termin i håp om å unngå revning? Forige barnet veide ca. 4.5 kg og jeg gikk 1 uke over termin før jeg ble igangsatt Anonymkode: 07ee2...cee
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #2 Skrevet 20. november 2023 Du kan ikke kreve men du kan spørre. Det skal alltid ligge en medisinsk grunn for igangsettelse siden det er risiko ved å sette i gang i fht en fødsel som starter spontant. Anonymkode: 91a67...e11
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #3 Skrevet 20. november 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hei hei jeg er gravid, nylig testet positivt og har begynt allerede å gjøre med litt tanker om fødsel. Dette Er fordi jeg revnet ganske heftig med forige, revnet grad 3. lurer på om dere tror jeg kan kreve å bli ogsngsatt før termin i håp om å unngå revning? Forige barnet veide ca. 4.5 kg og jeg gikk 1 uke over termin før jeg ble igangsatt Anonymkode: 07ee2...cee Vil tippe de tilbyr deg ks Anonymkode: 91c59...c86
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #4 Skrevet 20. november 2023 Du kommer til å få tilbudt igangsettelse i uke 39 når du ber om keisersnitt i uke 39 - som de også må gi deg tilbud om. Da velger du selv hva du ønsker mest. Vet ikke om du kan kreve igangsettelse tidligere. Anonymkode: 028f3...a97
Maleficenta Skrevet 20. november 2023 #5 Skrevet 20. november 2023 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Hei hei jeg er gravid, nylig testet positivt og har begynt allerede å gjøre med litt tanker om fødsel. Dette Er fordi jeg revnet ganske heftig med forige, revnet grad 3. lurer på om dere tror jeg kan kreve å bli ogsngsatt før termin i håp om å unngå revning? Forige barnet veide ca. 4.5 kg og jeg gikk 1 uke over termin før jeg ble igangsatt Anonymkode: 07ee2...cee du unngår ikke nødvendigvis revning av den grunn
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #6 Skrevet 20. november 2023 Du kan revne uansett? Anonymkode: 5957c...1e2
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #7 Skrevet 20. november 2023 Maleficenta skrev (36 minutter siden): du unngår ikke nødvendigvis revning av den grunn Nettopp, revne kan man gjøre med mindre babyer også. Jeg revnet og min var 3,7 kg. De to siste revnet jeg ikke med og klippet var unødvendig i flg jordmor men legen var bestemt på å følge prosedyre. Babyene var 2,8 og 2,1 kg. Anonymkode: 91a67...e11
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #8 Skrevet 20. november 2023 Det er vel større sjanse for revning når fødsel starter før kroppen er ordentlig klar for det selv? Anonymkode: f9628...0db 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #9 Skrevet 20. november 2023 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Det er vel større sjanse for revning når fødsel starter før kroppen er ordentlig klar for det selv? Anonymkode: f9628...0db Nei ikke hvis babyen er normalvektig i forhold til den store babyen jeg fikk sist Anonymkode: 07ee2...cee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå