Gå til innhold

Hvordan få flere klitorisorgasmer etter hverandre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klarer bare å få en klitorisorgasme og rett etter er det veldig følsomt og ømt. Hvordan kan jeg klare å få flere på rad? 

Anonymkode: a21b8...73b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg klarer det , men kun med vibrator , må sette den ned på hastighet etter første . 

Anonymkode: 53c30...937

Skrevet

Lav intensitet og sakte bygging! Det må i alle fall jeg. Hvis det går for fort og blir for heftig, blir jeg øm etterpå.

Skrevet

Mental innstilling dette, så du må fjerne noe "støy" først💙

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg kan få 20 etterhverandre. Det bare bygger seg opp igjen

Med vibrator

Anonymkode: 85e57...e2d

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg kan få 20 etterhverandre. Det bare bygger seg opp igjen

Med vibrator

Anonymkode: 85e57...e2d

Woow.. det er så hærlig å se at kroppen spiller på lag hos enkelte kvinner.. Hadde jeg hatt en slik dame, skulle jeg ha spurt henne mye om sexlivets mysterier.. laget middag og vasket huset hver dag🤭

Endret av Bamseklemmer
  • Liker 2
Skrevet
Bamseklemmer skrev (6 timer siden):

Woow.. det er så hærlig å se at kroppen spiller på lag hos enkelte kvinner.. Hadde jeg hatt en sik dame, skulle jeg ha spurt henne mye om sexlivets mysterier.. laget middag og vasket huset hver dag🤭

🤣

Skrevet

Må ha litt trykk mot g punktet inni samtidig som jeg stimulerer klitoris. Kan gjøre det flere ganger.

Anonymkode: cf374...2a1

Skrevet

Kan få opptil 8 på rad. Må likevel alltid ha mimst 30 sek pause uten klitoris stimuli mellom hver gang. Den tredje og fjerde orgasmen er alltid sterkest, så blir de gradvis svakere igjen fra femte og sjette.

Når dette er sagt såer det ikke ofte jeg tar meg tid til å holde på så lenge😅 Blir som regel bare 1-2 orgasmer. 

Så mitt råd blir å ta ca 1 min pause fra direkte klitorisstimuli mellom orgasmene👍

Anonymkode: 22e22...78b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...