Gå til innhold

Sååå mange symptomer, men negativ test

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor har jeg såå mange symptomer, men får verken mensen eller positiv test. 

Flere i samme situasjon? 

Anonymkode: 87c41...9c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Melus skrev (1 minutt siden):

Hvor lenge er det siden du skulle hatt mensen? Kan du ha testet for tidlig?

Jeg tror jeg hadde eggløsning mellom 1. og 9. november. Såå burde vel snart skje noe🤔 Men har snart hatt murringer i korsryggen i 1 måned.. Kjenner igjen mye siden sist jeg var gravid som var i sommer (Spontanabort i uke 7) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fordi PMS og tidlig graviditet har akkurat samme symptomer 

Anonymkode: 55128...9fe

Jaa, men får ikke menstruasjon heller.. så er såå forvirret🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg hadde eggløsning mellom 1. og 9. november. Såå burde vel snart skje noe🤔 Men har snart hatt murringer i korsryggen i 1 måned.. Kjenner igjen mye siden sist jeg var gravid som var i sommer (Spontanabort i uke 7) 

Jeg hadde eggløsning 9.november, samleie natt til 10.november og testet veldig svakt positivt i går og i dag. Det kan hende du har testet litt for tidlig, eller at mensen kommer snart. Jeg skulle hatt mensen i morgen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er nok dessverre sånn at hvis symptomene er utløst av hCG, vil det være nok hCG til å slå ut på test. Er nok bare å vente på tante rød 😔

Anonymkode: 25399...704

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok dessverre sånn at hvis symptomene er utløst av hCG, vil det være nok hCG til å slå ut på test. Er nok bare å vente på tante rød 😔

Anonymkode: 25399...704

Jaaa, det tror nok jeg også🫶🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melus skrev (2 minutter siden):

Jeg hadde eggløsning 9.november, samleie natt til 10.november og testet veldig svakt positivt i går og i dag. Det kan hende du har testet litt for tidlig, eller at mensen kommer snart. Jeg skulle hatt mensen i morgen. 

Gratulerer så mye!😊

Jeg hadde eggløsningsslim 1.november🫶🏻 Hadde også blinkende smilefjes på Clearblue 2-3 november. 
I tillegg hadde jeg veldig sterke eggløsningstester 7-9 november. Såå trodde kanskje jeg hadde eggløsning 5-6 november, men ser dårlig ut.. Det som er forvirrende, det er at mensen heller ikke kommer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofakona skrev (7 minutter siden):

Er du sikker på at du hadde eggløsning? Siden du never mellom 1-9?  Kansje du hadde eggløsning senere en 9. 

jaa, kanskje! Det er vanskelig å si:) Men hvis jeg har sett på utfloden min, så var den gjennomsiktig frem til 6.november. Har hørt at eggløsningen er over når utfloden blir ugjennomsiktig igjen. Men det kan godt hende at den har kommet senere:) Men har hatt murringer og andre PMS plager siden 23.oktober:) Men det er ikke så godt å si egentlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også tror jeg hadde eggløsning 10.november grunnet eggløsningsslim og smerter. To tester jeg har tatt viser en tydelig strek når den trekker også blir det skyggestrek🤷‍♀️ enda ikke fått mens så krysser fingrene 🤞

slik som det bilde her. Flere som har opplevd det samme? Er det vanlig? 🤔

IMG_5829.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Gratulerer så mye!😊

Jeg hadde eggløsningsslim 1.november🫶🏻 Hadde også blinkende smilefjes på Clearblue 2-3 november. 
I tillegg hadde jeg veldig sterke eggløsningstester 7-9 november. Såå trodde kanskje jeg hadde eggløsning 5-6 november, men ser dårlig ut.. Det som er forvirrende, det er at mensen heller ikke kommer. 

Takk :) 

Hvis eggløsningstesten var sterk 9.november kan du vel ha hatt eggløsning 10.november? Da kan det være for tidlig å få positiv test. Du får gi det noen dager til. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finmia skrev (17 minutter siden):

Jeg også tror jeg hadde eggløsning 10.november grunnet eggløsningsslim og smerter. To tester jeg har tatt viser en tydelig strek når den trekker også blir det skyggestrek🤷‍♀️ enda ikke fått mens så krysser fingrene 🤞

slik som det bilde her. Flere som har opplevd det samme? Er det vanlig? 🤔

IMG_5829.jpeg

Hvis streken forsvinner er den nok negativ. Men hvordan ser du forskjell på skyggestrek og vanlig strek? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...