AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #1 Skrevet 20. november 2023 Jeg har fått resept på Movicol fordi jeg må gå på morfin akkurat nå. For å forhindre forstoppelse. Etter to dagers bruk merket jeg nå at det hadde fosset ut noe som så ut som vanlig vann. Trodde først jeg hadde tissa på meg! Er dette vanlig? Skjer det i så fall bare i starten? Det rare er at jeg ikke merket det mens det skjedde, bare at trusa var søkkvåt da jeg jeg reiste meg. Kontakter selvfølgelig legen, men tenkte jeg skulle høre her først. Skulle nesten hatt noen up and go liggende igjen etter ungene for å beskytte møblene her😅 Anonymkode: b1e5a...9d6
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #2 Skrevet 20. november 2023 Prøv en dag og to uten for å se? Opioider kan føre til nedsatt tarmmobilitet men det betyr ikke at alle på morfin får klonk bråstopp. Anonymkode: 3994d...743 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #3 Skrevet 20. november 2023 Jeg har brukt Movicol i over ett år og har ikke opplevd det du har. Kan det være for høy dose? Anonymkode: 92531...5f9 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #4 Skrevet 20. november 2023 Tusen takk for svar Jeg har bare tatt 2 poser per dag, og på pakningen står det 1-3. Men kan selvsagt være for høy dose Anonymkode: b1e5a...9d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå